Niin..AJ sanoi:Se samperin potkupallomatsi on ollut menossa jo yli puoli tuntia, eikä kukaan vaivautunut sanomaan mitään! :jaska:
Mullakin televiisori pauhasi potkupalloa pitkän aikaa ennen kuin huomasin asian ja vaihdoin kanavaa..
Niin..AJ sanoi:Se samperin potkupallomatsi on ollut menossa jo yli puoli tuntia, eikä kukaan vaivautunut sanomaan mitään! :jaska:
Ei siinä vaiheessa kun kello on yö ja mittari näyttää 26,6 joka on päivälämmöksikin ihan sietokyvyn maksimin tuntumassa.. :nope:AJ sanoi:Helteet rules! :alppu:
Heitä kello ja lämpömittari menemään ja nauti!Ylen Sankia Priha sanoi:Ei siinä vaiheessa kun kello on yö ja mittari näyttää 26,6 joka on päivälämmöksikin ihan sietokyvyn maksimin tuntumassa.. :nope:
:thumbup:AJ sanoi:Heitä kello ja lämpömittari menemään ja nauti!
En.. siinä tulee hiki..AJ sanoi:Heitä kello ja lämpömittari menemään
Hiki kuulema jäähdyttää.Ylen Sankia Priha sanoi:En.. siinä tulee hiki..
..tosin jatkuva hiki on vaikka olis tekemättä yhtään mitään.. :dunno:
Jep. Mulla oli välillä ihan hiki kuntoilemisesta ja paita märkä. Kyllä tuli tukala olo kun vaihdoin kuivan paidan :nope:AJ sanoi:Hiki kuulema jäähdyttää.
Oon taas himassa, notta lepo vaan.Nopeahuoli sanoi:Merkitykseton ilmotus:
Olen Suomessa pari viikkoa perjantaista alkaen.
:alppu:
Yrjolalle kesaterveiset!
Taisipa sää suosia teitä :thumbup:Nopeahuoli sanoi:Oon taas himassa, notta lepo vaan.
MOLJENS!Nopeahuoli sanoi:Stadissa ja Lapissa suosi. Norjan puolella oli viileempaa ja jopa yhden aamun hieman sateista. Kylla kelpasi nayttaa maata kanukeille :thumbup:
Taalla oli ollut samaan aikaan lahes neljaakymppia varjossa viikonpaivat... :nope: Onneksi ei oltu paikalla.
Eurooppaturnee on sitten tehty? Oliks kivaa? Näikkö hyttysiä?Nopeahuoli sanoi:HEIPA HEI!!
Mitäs mä. Tässä mitään lomia viel oo keritty piteleen, mutta viikon kuluttua tiistaina olis tarkotus lentään Suomeen. Siellä sitten seuraavan viikon perjantaihin ja takas. Syyskuussa sitten puolekstoista viikoks Kroatiaan. Siinähän se kesä sitten jo olikin :eek!:Nopeahuoli sanoi:Mitens ite? Onko lomat jo pietty?