ettelbruck
Well-known member
.
Viimeksi muokattu:
Suosittelen jalkapalloa. Pelasin tänään hetken. Lenkkeily on myös hauskaa. Eilen juoksin 40 minuuttia. Sykemittarin anturi on edelleen kadoksissa, joten en voi käppyröillä retostella tuolla asiapuolen treenipäiväkirjassa. :thumbdownmarkoj sanoi:Semmosta se on, kun ikää karttuu. Koita keksiä jotain muita harrastuksia
Olen Kuopijossa perjantaina 11.8. En kuitenkaan aio jäädä odottamaan Micaelin tojotaa vaan ajelen takaisin Kajjaaniin.Micael sanoi:Olen Helsingissä perjantaina 11.8. En kuitenkaan aio jäädä katsomaan tojota weekendiä vaan käyn hakemassa auton ja ajelen takaisin Kuopijjoon.
Kävin Puijjon tornissa heinäkuussa. Taisi olla jo kolmas kerta itselleni, lapsille vasta toinen.Olga sanoi:Olen Kuopijossa perjantaina 11.8. En kuitenkaan aio jäädä odottamaan Micaelin tojotaa vaan ajelen takaisin Kajjaaniin.
Harmi, oltais kaffeella käyty, jos olisin paikalla ollut.Olga sanoi:Olen Kuopijossa perjantaina 11.8. En kuitenkaan aio jäädä odottamaan Micaelin tojotaa vaan ajelen takaisin Kajjaaniin.
Ei sitr,,, Kitruunakaan, eli jäljelle jää Pösö. Se on sellanen pikku nätti 205 GTI -90 luvun alkupuolelta. Tulee työmatka-autoksi ja talvella poikani saa sitten harjoitella sillä jääradalla ja metsäautoteillä ajamista.Olga sanoi:Kitroenin?
Tämän ilmoituksen jälkeen päätin lähteä 11.8. Kuopiosta Hankoon. Ja kiiruusti.Micael sanoi:Olen Helsingissä perjantaina 11.8. En kuitenkaan aio jäädä katsomaan tojota weekendiä vaan käyn hakemassa auton ja ajelen takaisin Kuopijjoon.
Ihana. Mitähän jännää siellä kotipostissa onkaan odottamassa. :yuck:kouvotsvoni sanoi:Ensimmäinen Seiska tuli postissa
No kun kysyit.Olga sanoi:Ihana. Mitähän jännää siellä kotipostissa onkaan odottamassa. :yuck:
Seli seli.kouvotsvoni sanoi:Minä en Seiskaa tilannut huusholliin, nih
En syö bataattia tänään :thumbfh:Moe Szyslak sanoi:Seli seli.
Baatti! :eek!: