Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olen Helsingissä perjantaina 11.8. En kuitenkaan aio jäädä katsomaan tojota weekendiä vaan käyn hakemassa auton ja ajelen takaisin Kuopijjoon.

haju

Banned
markoj sanoi:
Semmosta se on, kun ikää karttuu. Koita keksiä jotain muita harrastuksia :(
Suosittelen jalkapalloa. Pelasin tänään hetken. Lenkkeily on myös hauskaa. Eilen juoksin 40 minuuttia. Sykemittarin anturi on edelleen kadoksissa, joten en voi käppyröillä retostella tuolla asiapuolen treenipäiväkirjassa. :thumbdown

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Micael sanoi:
Olen Helsingissä perjantaina 11.8. En kuitenkaan aio jäädä katsomaan tojota weekendiä vaan käyn hakemassa auton ja ajelen takaisin Kuopijjoon.
Olen Kuopijossa perjantaina 11.8. En kuitenkaan aio jäädä odottamaan Micaelin tojotaa vaan ajelen takaisin Kajjaaniin.

haju

Banned
Olga sanoi:
Olen Kuopijossa perjantaina 11.8. En kuitenkaan aio jäädä odottamaan Micaelin tojotaa vaan ajelen takaisin Kajjaaniin.
Kävin Puijjon tornissa heinäkuussa. Taisi olla jo kolmas kerta itselleni, lapsille vasta toinen.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olga sanoi:
Harmi, oltais kaffeella käyty, jos olisin paikalla ollut.

Tojotaa en Hesasta hae, vaan erään ranskalaismerkkisen GTI:n, ei kuitenkaan Renaultti vaan se toinen merkki. :)

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olga sanoi:
Ei sitr,,, Kitruunakaan, eli jäljelle jää Pösö. Se on sellanen pikku nätti 205 GTI -90 luvun alkupuolelta. Tulee työmatka-autoksi ja talvella poikani saa sitten harjoitella sillä jääradalla ja metsäautoteillä ajamista.

vermula

Well-known member
Hohhoijaa, on taas semmonen yö et ei uni tule, ei kannata edes yrittää.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Tämän ilmoituksen jälkeen päätin lähteä 11.8. Kuopiosta Hankoon. Ja kiiruusti.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jumankekka että oli hankala päästä pois Vekaranmäeltä tänään. Virkamiehen työaika kun loppuu neljältä niin hyppään autoon ja suuntaan kohti pääporttia.Eikun perkele, tuo valakarakulaatioharjoitushässäkän ohimarssiepisodihan blokkaa pääsyn pääportille. No, ei se mitään.. mennään autohallin portin kautta, alatielle siis.
Mutta perkele.. alatie onkin suljettu tietyön takia. No, ei se mitään.. kierretäänpä tietyö ruokalan takapihan kautta.
Perkele, sekin reitti on suljettu tietyön takia. No, ei se mitään.. kierretään viestikasarmin takapihan kautta.
Perkele, edelleen tietyön takia suljettu. No, ei se mitään.. jääkärikasarmin takapihan kautta pääsee varusvaraston pihaan josta pääsee alatielle.. tai ainakin pääsi.. vielä pari vuotta sitten. Nyt keskelle väylää on isketty henkilöauton kokoinen panssarieste. Perkele! :mad_old:

Eihän siinä kun takaisin it-kasarmin kulmalle kiltisti odottamaan notta ohimarssijat on saatu ohimarssitettua.
Ylitöiksi meni.. :thumbfh:

jenan

Kääkkä
Mä en pysty uskomaan, että mun pitäisi olla koulussa tiistaina. Mihin hemmettiin kesä meni? Mulla on typ neljä tuntia shoppailuaikaa yhteensä jäljellä :( EEI. Eikä yhtään tilaa laukussa millekään.