Ai sitä kutsutaan nykyään tolla nimellä.burb sanoi:Skypetin just noin 4 tuntia. Korvissa soi ja pyörryttää.
Tuollainen info oli ilmestynyt rappukäytävään yhden oven eteen lattialle. Mistähän hommasta lie kyse, minä en ainakaan ole häiriöitä huomannut.JOS HOMMAN NIMI EI MUUTU
OLETTE EPÄTOIVOTTUJA
EhheheeHelsinki, Töölönlahti
Naisista koostuva polttariporukka pysäyttää lenkkeilevän nuoren miehen:
Morsian: Moi! - (arvioi miestä päästä varpaisiin) – Milloin sä pesit noi sun lenkkarit??
Mies: Enpä oo tainnu vähään aikaan pestä.
Morsian: Nehän on ihan ruskeet.
Mies: Joo, onhan ne vähän. Mä säilytän niitä ulkona parvekkeella.
Morsian: Hmm… Mä en panis sua ikinä!
En tiedä, ehkä halutaan, että muutat ihan kaiken elämäsi totutut asiat, ettet olisi epätoivottu? :doubtful:Olga sanoi:Tuollainen info oli ilmestynyt rappukäytävään yhden oven eteen lattialle. Mistähän hommasta lie kyse, minä en ainakaan ole häiriöitä huomannut.
Eihän siinä häiriöstä ollutkaan kyse, VAAN HOMMAN NIMESTÄ!!!!!Olga sanoi:Tuollainen info oli ilmestynyt rappukäytävään yhden oven eteen lattialle. Mistähän hommasta lie kyse, minä en ainakaan ole häiriöitä huomannut.
Skypetys ehdotettu!Captain Howdy sanoi:Eihän siinä häiriöstä ollutkaan kyse, VAAN HOMMAN NIMESTÄ!!!!!
Muuttakaa nyt hyvän sään aikana se homman nimi, niin olette oitis toivottuja!!!!
Ai sitä kutsutaan nykyään tolla nimellä.kouvotsvoni sanoi:Skypetys ehdotettu!
Kyllä nyt homman nimi on se, että on pakko ottaa pienet nokoset. Herättäkää ennen keihäänheiton alkua.Captain Howdy sanoi:Eihän siinä häiriöstä ollutkaan kyse, VAAN HOMMAN NIMESTÄ!!!!!
Muuttakaa nyt hyvän sään aikana se homman nimi, niin olette oitis toivottuja!!!!