Haluutko nähdä kun iso 'mies' poraa?elle sanoi:Musta tuo b) olisi voinut olla kokeilemisen arvoinen!
Haluutko nähdä kun iso 'mies' poraa?elle sanoi:Musta tuo b) olisi voinut olla kokeilemisen arvoinen!
Tehokas paskageneraattori sullaOoPee sanoi:Semmonen jutska vielä, että jos nyt sattuis kuitenkin olemaan samaa mieltä tai vaihtoehtoisesti sitten täysin eri mieltäkin, mikä on toki sekin enämpi kuin mahdollista, niin jos me nyt leikittäis semmosta kuviteellista leikkiä, että tonne ylläpitoon kirjoitetuilla tunteenpurkauksilla saattais olla jotain konkreettista vaikutustakin, niin varmaan tommosella mun yksin väsäämällä kirjoitelmalla olis edes pikkasen enämpi painoarvoa, jos ne samaa- tahi erimieltä olemiset kirjoittais sinne ylläpidon puolelle eikä tänne, josta Ylläpito tuskin käy niitä poimimassa. Vai olisko niin, että ollaan päästy jo niin pitkälle, että asia on käyttäjillekin suhtkoht samantekevää?
Hääpäivä tänään. Käytiin syömässä lounas vaimon kanssa. Ostin asiaankuuluvat kukat. Ruoka oli hyvää.Moe Szyslak sanoi:Menikö lusikat jakoon? :doubtful:
Kerro sitten kokemuksias tosta, nimittäin vois itseänikin kiinnostaa tuollainen.. Enämpi kiinnostais, jos mahtuis useempi levy tonne, mutta jos sitä voi modata sopivasti, niin ties vaikka hankkisinkintoleranssisiipi sanoi:Eilen illalla siis tilasin, ja tänään kello 11:25 on tullut maili, missä sanotaan että "Tilauksenne on käsitelty ja postitettu". Pikkusen toista luokkaa palvelun ripeys ja tiedottaminen ku noissa aiemmissa.
Eli todella hyvältä näyttää tähän mennessä.
:alppu:jaska sanoi:Tehokas paskageneraattori sulla
Poraa? Jaa mitä poraa? Ai Katuporaa?Moe Szyslak sanoi:Haluutko nähdä kun iso 'mies' poraa?
Mulla lukee 12:13 :doubtful:vermula sanoi:1. viesti 05-09-2005, 14:25
10000. viesti 08-08-2006, 11:13
Njaa, oli vaan niin epäselvä tuo sun alustus. Kun päiviä takana, mutta eipä juur mitään vinkkiä että niitä on vielä edessäkin.Captain Howdy sanoi:Hääpäivä tänään. Käytiin syömässä lounas vaimon kanssa. Ostin asiaankuuluvat kukat. Ruoka oli hyvää.
107Moe Szyslak sanoi:Njaa, oli vaan niin epäselvä tuo sun alustus. Kun päiviä takana, mutta eipä juur mitään vinkkiä että niitä on vielä edessäkin.
Notta onnittelut, mitäs toi nyt sitten teki vuosissa? :doubtful: :thumbup:
Tässä nyt ei tivattu sun äo:ta lain...kouvotsvoni sanoi:
Se on enämpi, varma tieto.Moe Szyslak sanoi:Tässä nyt ei tivattu sun äo:ta lain...
En! :yuck:Moe Szyslak sanoi:Haluutko nähdä kun iso 'mies' "poraa"?
Meneehän tässä. Jokseenkin tajuissani olen ollut varttitunnin. :doubtful:ettelbruck sanoi:Kauankohan Olgalta menee heräämiseen? Mä otin tänään kahden tunnin tirsat fillarilenkin jälkeen ja läksin iltavuoroon.