Nyt pitäis vielä löytää se kommenttiOoPee sanoi::jaska: :jaska: :jaska:
Nyt pitäis vielä löytää se kommenttiOoPee sanoi::jaska: :jaska: :jaska:
Löyty:jaska sanoi:Nyt pitäis vielä löytää se kommentti
Nimimerkki OoPee on fiksuin, karismaattisin, komein ja vaatimattomin henkilö, joka maa päällään kantaa. Hän on kuin pimeydessä loistava lyhty, joka ohjaa meidän eksyneiden reppanoiden taivallusta halki rotkojen, ikimetsien ja soiden.
Haluutsä:jaska sanoi:Miten tyhmänä sä muo oikein pidät
Vahva C :ahem:OoPee sanoi:Haluutsä:
a) vastauksen
vaiko
b) rehellisen vastauksen
Ok.jaska sanoi:Vahva C :ahem:
Samaa olin kirjoittamassa. Katsoo kuka ehtii sen merkkipaalun merkatavermula sanoi:Melkosen pian tulee 10000. merkityksetön ilmoitus.
Semmonen jutska vielä, että jos nyt sattuis kuitenkin olemaan samaa mieltä tai vaihtoehtoisesti sitten täysin eri mieltäkin, mikä on toki sekin enämpi kuin mahdollista, niin jos me nyt leikittäis semmosta kuviteellista leikkiä, että tonne ylläpitoon kirjoitetuilla tunteenpurkauksilla saattais olla jotain konkreettista vaikutustakin, niin varmaan tommosella mun yksin väsäämällä kirjoitelmalla olis edes pikkasen enämpi painoarvoa, jos ne samaa- tahi erimieltä olemiset kirjoittais sinne ylläpidon puolelle eikä tänne, josta Ylläpito tuskin käy niitä poimimassa. Vai olisko niin, että ollaan päästy jo niin pitkälle, että asia on käyttäjillekin suhtkoht samantekevää?jaska sanoi:Taas voisi sanoa jotain peesailemisesta, mutta koska en periaatteessa ole UP:n kanssa samaa mieltä, niin sanon jotta paskasti kirjoitettu!
Montako kiloo tilasit?vermula sanoi:Luin kirjasatossa artikkelin täysin laillisesta lihaksenkasavttajasta, Endothil-CR. Trestijakson aikana, jonka pituus oli kai kuukausi, tai 6 viikkoa, lihas massa tai voima, en sitäkään muista, kasvoi ylävartalossa 100% ja alavartalossa kyi 200%.
En tilannu enkä tilaa. Ei mulla ole tarvetta massalle. Mut joku Moe tai muu takapakaroiden esittelijä vois vaikka tilata. Ei tarvis rehkiä ihan yhtä kovin.OoPee sanoi:Montako kiloo tilasit?
Massalle? Jaa mille Massalle? Ai Felipe Massalle?vermula sanoi:En tilannu enkä tilaa. Ei mulla ole tarvetta massalle. Mut joku Moe tai muu takapakaroiden esittelijä vois vaikka tilata. Ei tarvis rehkiä ihan yhtä kovin.
Hyvä kakkoskuski, mut muuten hyödytön :thumbdownOoPee sanoi:Massalle? Jaa mille Massalle? Ai Felipe Massalle?
Musta tuo b) olisi voinut olla kokeilemisen arvoinen!OoPee sanoi:Haluutsä:
a) vastauksen
vaiko
b) rehellisen vastauksen
Menikö lusikat jakoon? :doubtful:Captain Howdy sanoi:Teille merkityksetön, meille merkillinen: 1461 päivää avioliittoa takana.