Olga
.
:doubtful:markoj sanoi:Kuulan finaali taitaa alkaa näillä hetkillä. Siihen Olga varmaan tähtäskin.
:doubtful:markoj sanoi:Kuulan finaali taitaa alkaa näillä hetkillä. Siihen Olga varmaan tähtäskin.
Täällähän minä!kouvotsvoni sanoi:Päässä humisee kuin olisin avaruussukkulassa ja painottomassa tilassa. Ehkä olenkin.
Jee! Tuntuu kuin pyörisin ympyrää tai jotain tässä painottomuudessa. Vois ottaa oluen, kun niitä siunaantui ortodoksien maasta :alppu:AJ sanoi:Täällähän minä!
Vedä pari kurlauspommia ja soita taksi.kouvotsvoni sanoi:Jee! Tuntuu kuin pyörisin ympyrää tai jotain tässä painottomuudessa. Vois ottaa oluen, kun niitä siunaantui ortodoksien maasta :alppu:
En mää. Lähimpään baariin 20 metriä alaovelta, ja sekin kävelykatuaAJ sanoi:Vedä pari kurlauspommia ja soita taksi.
Jos sä vedät pari kurlauspommia, myös se matka voi hieman venähtää.kouvotsvoni sanoi:En mää. Lähimpään baariin 20 metriä alaovelta, ja sekin kävelykatua
En tiennytkään, että alaovi onkin niin pitkä kävelykatu? :doubtful:kouvotsvoni sanoi:En mää. Lähimpään baariin 20 metriä alaovelta, ja sekin kävelykatua
Sää nyt ymmärrät väärin hei :alppu:Thunder sanoi:En tiennytkään, että alaovi onkin niin pitkä kävelykatu? :doubtful:
Tota koteloa on ton myyntihistorian perusteella tullut aika tasaisesti tonne, ja kun sitä on maahantuojalla varastossa, niin luulisi tulevan suht nopeasti.toleranssisiipi sanoi:Niin että kiitos vinkistä. Tilasin siis noi verkkokauppa.com:ista, koska sen putiikin kanssa mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia.
Äläs nyt. Huomenna paukkuu 1462 täyteen!Captain Howdy sanoi:Teille merkityksetön, meille merkillinen: 1461 päivää avioliittoa takana.
Hähää, jätkä hiilenä!OoPee sanoi:
Miten mulla syntyi tota kuunnellessa semmonen fiilis, että ton biisin loppumista saa odotella yhtä kauan kuin ylläpidon vastauksia :eek!: :eek!:burb sanoi:Ota lohdutukseksi vaikka The Llama Song
Taas voisi sanoa jotain peesailemisesta, mutta koska en periaatteessa ole UP:n kanssa samaa mieltä, niin sanon jotta paskasti kirjoitettu!OoPee sanoi:
:jaska: :jaska: :jaska:jaska sanoi:... niin ja kiitos, tuon avulla löysin tuon neuvon miten signaturea voi päivittää, mullahan on jossain tallessa se sun kommentti, joka oli tarkoitettu mun signatureen