kouvotsvoni
Banjottu
Eix niinq poni oo eri asia kuin heppa?
Antti keksi aikakoneen :ahem:DFiaA sanoi:Forumin kello teki hypyn. Tosta kouvon viestistä on vähintään tunti jo :dunno:
Unohdit mainita, että kivekseni eivät ole vielä laskeutuneet.Moe Szyslak sanoi:Huvittaa Bobakin toiminta.
Kaveri on kärkkäästi aina kooklettamalla pikkuviisaana tölvimässä muita, mutta kun joku vähän joskus tekee saman, niin myrmeli sulkee toikin.
Kohta Popakki ampuu raketteja savoon.Bobakki sanoi:Unohdit mainita, että kivekseni eivät ole vielä laskeutuneet.
Asiaa: Formulastara itse sortuu melkoiseen pilkkaan ja irvailuun välillä (= aika usein), notta sai kai mitä itse tilas? Kuten itsekin asiaan kuittasit. :ahem:Bobakki sanoi:Unohdit mainita, että kivekseni eivät ole vielä laskeutuneet.
Kannattanee suojautua muuallakin, sihtini on samaa luokkaa kuin Israelin armeijalla.Moe Szyslak sanoi:Kohta Popakki ampuu raketteja savoon.
Bobakki sanoi:Kannattanee suojautua muuallakin, sihtini on samaa luokkaa kuin Israelin armeijalla.
Sen verran täytyy vielä nillittää ja marista, että "aina" on suht venyvä käsite kun formulajuttuja en kookleta ja vapaa keskustelu on säästynyt näsäviisastelultani maaliskuusta eteenpäin.
Matkalla huomasin "Veskun autopiha Oy" nimisen liikkeen. Sinnekö menit?Vesku sanoi:No, niinpä myökin! Autokauppaan, autokauppaan asioille itsekukin.... :ahem: .. pankin kautta ...
No ei tällä kertaa, siellä on (vähän) käytettyjä pirssejä...Olga sanoi:Matkalla huomasin "Veskun autopiha Oy" nimisen liikkeen. Sinnekö menit?
Sait auton siis perjantaina?Vesku sanoi:No ei tällä kertaa, siellä on (vähän) käytettyjä pirssejä...
Illan koeajokin suoritettu...
Arvasin, että ei. Olin kartturille kommentoimassa Veskun autopihasta, mutta sitten hoksasin, että eipä taida muu matkaväki tietää Veskua. Näkyi siellä olevan viittoja Tervoonkin.Vesku sanoi:No ei tällä kertaa, siellä on (vähän) käytettyjä pirssejä...
Illan koeajokin suoritettu...
Jep!Micael sanoi:Sait auton siis perjantaina
Mullakin on tuolla pihassa jonkun verran ajettu 205 1.9 GTI. On se vaan melkonen liikkuja, erittäin hyvä ajaa ja pirun nopee. Oli mukava loikottaa tulemaan Joutsan kautta Pieksämäelle ja siitä Suonenjoelle, AIVAN MAHTAVA auto kulkemaan ja ominaisuuksiltaan.
Kiitos, kiitos!Olga sanoi:Arvasin, että ei. Olin kartturille kommentoimassa Veskun autopihasta, mutta sitten hoksasin, että eipä taida muu matkaväki tietää Veskua. Näkyi siellä olevan viittoja Tervoonkin.
Onnellisia kilometrejä uudelle ajopelille ja käyttäjille :thumbup: