Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

DFiaA

I told you so
OoPee sanoi:
Jos jotakuta sattumalta kiinnostais, niin Robbie Williamsin tokaa Wienin konserttia voi kuunnella livenä Ö3:n streamista: mms://stream2.orf.at/oe3_live

Toka biisi menossa, konsertti alko tasan yhdeksältä paikallista aikaa.

Kuulemma tulee koko konsertti tuolta. Voi tosin tulla Suomenkin radiosta (en tiedä), koska toi sama tulee yhteensä 37 maan radiosta livenä.

(perklettäkö niiden pitää spiikata väliin)
Robbie Williams, hehheh, kuunteletko todella sitä :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Thunder sanoi:
Autohuoltamossa kysyin sitä, niin kerrottiin olevan harvinaista, että auto näyttää ylinopeutta. :doubtful:
Päinvastoin. Se on erittäin yleistä, että auto näyttää ylinopeutta. Sun tapauksessahan se auto näytti alinopeutta. Eli vähemmän kuin todellisuudessa ajoit.

DFiaA

I told you so
Thunder sanoi:
Minulla oli harvinainen tapaus, kun en tiennyt mitä autossa olisi virhelukema, ajoin normaalia 80 km / h mittarin mukaan, mutta vihdoin ja viimein sain nopeusnäytön eteeni näkymään, niin se näytti 92 km / h. Outoa sinänsä oli se, että vielä muutama vuosi taaksepäin olin Salossa ajamassa Hesaan, niin en ymmärrä miksi ei nopeusnäyttöä ole voitu laittaa etukäteen ennen niitä nopeustutkia, se nopeusnäyttöhän on sijoitettu vasta jälkeenpäin.

Odottelin postissa saapuvaa sakkoa, jolla olisin voinut perustella poliisiasemalla, että ajakaa perkele tätä autoa niin huomaatte sen ajavan oikeasti ylinopeutta vaikka mittari näyttää normaalia vauhtia. Eipä vaan ole sakkoa tullut? :eek!:

Autohuoltamossa kysyin sitä, niin kerrottiin olevan harvinaista, että auto näyttää ylinopeutta. :doubtful:
Ylisuuret renkaat? Ja saattaapa nuo nopeusnäytötkin näyttää hieman liikaa.. kai?

Thunder

Vihan aiheuttaja
Moe Szyslak sanoi:
Säästää se bensaa ja varsinkin sakoilta.

Varma tieto. 80-alueella tilttaa 88 km/h todellista nopeutta ja antaa mennä sillä.

Seuraavassa autossa onkin sitten se automaatti joka 'nuuskii' edellä ajavan nopeuden ja tilttaa siihen oman nopeuden. :ahem:
Mitä jos kuljet juuri uudella junaradalla Lahden motarissa, niin automaatti nuuskii ja tilttaa junan nopeuden?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Thunder sanoi:
Eikös se sun tapauksessas näyttäny nimenomaan alinopeutta (eli vähempää kuin todellinen nopeus), mikä siis on harvinaista (itseasiassa niin harvinaista, että tuo on mun mielestäni selkeä vika, nehän säädetään näyttämään ihan tarkoituksella pikkasen enemmän kuin todellinen vauhti, jotta edes vanhassa ja kuluneessa mittarissa ei pääsis tapahtumaan tota, mikä sulle nyt on tapahtunu)? Vai ajatellaanko me nyt tätä asiaa jotenkin erilailla ja eri kantilta :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
DFiaA sanoi:
Robbie Williams, hehheh, kuunteletko todella sitä :D
Itteasiassa aika harvoin sitä tulee kuunneltua muutoin kuin radiosta sattumalta (ja nyt konsertissa), mutta joo, kyllä mä Robbiesta diggaan :)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Eikös se sun tapauksessas näyttäny nimenomaan alinopeutta (eli vähempää kuin todellinen nopeus), mikä siis on harvinaista (itseasiassa niin harvinaista, että tuo on mun mielestäni selkeä vika, nehän säädetään näyttämään ihan tarkoituksella pikkasen enemmän kuin todellinen vauhti, jotta edes vanhassa ja kuluneessa mittarissa ei pääsis tapahtumaan tota, mikä sulle nyt on tapahtunu)? Vai ajatellaanko me nyt tätä asiaa jotenkin erilailla ja eri kantilta :eek:
WANHA!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
Päinvastoin. Se on erittäin yleistä, että auto näyttää ylinopeutta. Sun tapauksessahan se auto näytti alinopeutta. Eli vähemmän kuin todellisuudessa ajoit.
Noniinjust :eek:

DFiaA

I told you so
OoPee sanoi:
Itteasiassa aika harvoin sitä tulee kuunneltua muutoin kuin radiosta sattumalta (ja nyt konsertissa), mutta joo, kyllä mä Robbiesta diggaan :)
Mikäs siinä jos diggaat, mutta mielestäni musiikki on enimmäkseen senlaatuista etten kuuntelisi sitä sen enempää nauhalta kuin livelähetyksenäkään, saati mainostaisi intterwebissä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
DFiaA sanoi:
Mikäs siinä jos diggaat, mutta mielestäni musiikki on enimmäkseen senlaatuista etten kuuntelisi sitä sen enempää nauhalta kuin livelähetyksenäkään, saati mainostaisi intterwebissä.
Mitä erilaisempia me kaks ollaan, sitä tyytyväisempi mä olen :thumbup: