Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Ja ainakin mulla tuo yhtiölaina pitää maksaa kokonaisuudessaan pois.jps sanoi:Yhtiölainan voi yleensä maksaa halutessaan pois. Oman asuntolainan koroista sinulla on verovähennysoikeus, yhtiölainan koroista ei.
Ja ainakin mulla tuo yhtiölaina pitää maksaa kokonaisuudessaan pois.jps sanoi:Yhtiölainan voi yleensä maksaa halutessaan pois. Oman asuntolainan koroista sinulla on verovähennysoikeus, yhtiölainan koroista ei.
Siis näinkö?Il Tempo Gigante sanoi:Kovin ihmistä väsyttää. Pitäisikö suorittaa varhennetut päiväunet ?
:thumbdown :doubtful:kouvotsvoni sanoi:Kolme vastausta ja kaikki samaa mieltä, uskon kyllä:thumbup: Eli eli... Pitää kattella, josko tuota keväämmällä jotain tuollaista sijoitusta sitten tekisi.
Olin hidas. 4 vastausta. Kaikki samaa mieltä, mutta eri sanoin, ja toisiaan täydentäenFormulanomi sanoi::thumbdown :doubtful:
Soot meillä kaikilla muilla iknoressa, usko jo. Kukaan muu kuin sä ite ei näe mitä sä kirjottelet. Ei oo nähny yli vuoteen enää.Formulanomi sanoi::thumbdown :doubtful:
En edes harkitse vastaamista tähän.:thumbdownRunar ja Kyllikki sanoi:Soot meillä kaikilla muilla iknoressa, usko jo. Kukaan muu kuin sä ite ei näe mitä sä kirjottelet. Ei oo nähny yli vuoteen enää.
Ps. Turha vastata tähän, en näe vastaustasi kuitenkaan.
Hyvä, että osasit edes hävetä. :thumbup:kouvotsvoni sanoi:Olin hidas. 4 vastausta. Kaikki samaa mieltä, mutta eri sanoin, ja toisiaan täydentäen
MINÄ MITÄÄN HÄVENNYT!!Formulanomi sanoi:Hyvä, että osasit edes hävetä. :thumbup:
Viikonloppuja. Lähden nyt häiden valmisteluihin. Ei omiin...!
Turha sun oliskin kun en edes näkis sitä vastausta.Formulanomi sanoi:En edes harkitse vastaamista tähän.:thumbdown
Onnea kovasti paljon, sitä kyllä jatkossa sitten tarvitsetkin.Formulanomi sanoi:Viikonloppuja. Lähden nyt häiden valmisteluihin. omiin...!
Äh, menin lankaan.. Replysin ennenkuin huomasin pienellä kirjoitetun...Formulanomi sanoi:Hyvä, että osasit edes hävetä. :thumbup:
Viikonloppuja. Lähden nyt häiden valmisteluihin. Ei omiin...!
Kylläpä piristivät torkut. Nyt jaksaa imuroida.Olga sanoi:Siis näinkö?
:wink:Il Tempo Gigante sanoi:Kylläpä piristivät torkut. Nyt jaksaa imuroida.
Nyt kyllä mietityttää, että sisältyikö tuohon sarjakuvaan jokin...