Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tohon liittyen:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=761904&postcount=29

Viimeksi kun keskustelimme puhelimessa tuolla olevan asian ilmoittajan kanssa, oli kaikki tosi OK. Hän jopa pyysi lähettämään "jotain kivaa musiikkia sähköpostiin" ja tuli ne "ihanaa jutella lässytykset".
Sen jälkeen hän ei ole vastannut puhelimeen (yhden kerran on katkaissut kesken puhelimen hälyttäessä), olen soittanut neljästi. Lähettänyt yhden tekstiviestin sekä kyseisen meilin. Ei mitään reaktiota. Ei vaivaudu edes ilmottamaan että kannattais lopetella yhteysyritykset. Aika raukkamaista. :nope:

Lienee viisainta ottaa vihjeestä opiksi ja lopetella yhteydenpitoyritykset tähän.
Oisko löytynyt parempia isäkandidaatteja, jotka ei perusta DNA-testesteistä ?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tohon liittyen:

Viimeksi kun keskustelimme puhelimessa tuolla olevan asian ilmoittajan kanssa, oli kaikki tosi OK. Hän jopa pyysi lähettämään "jotain kivaa musiikkia sähköpostiin" ja tuli ne "ihanaa jutella lässytykset".
Sen jälkeen hän ei ole vastannut puhelimeen (yhden kerran on katkaissut kesken puhelimen hälyttäessä), olen soittanut neljästi. Lähettänyt yhden tekstiviestin sekä kyseisen meilin. Ei mitään reaktiota. Ei vaivaudu edes ilmottamaan että kannattais lopetella yhteysyritykset. Aika raukkamaista. :nope:

Lienee viisainta ottaa vihjeestä opiksi ja lopetella yhteydenpitoyritykset tähän.
Oletko kokeillut tätä?

Makkonen

Guest
Paikallisen bussiaseman vessan ovessa on tällainen lappu...
Oisko siitä jotain pääteltävissä henkökunnasta. Eipä kai.. :D :eek:

Viimeksi muokattu:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Olga sanoi:
Jaksaa paremmin nukkua sitten yöllä, kun on hyvät pohjat.
Kai se on yksilöllistä.. Itsellä ei puhettakaan että perinteiseen aikaan saa unta illalla nukkumaan mennessä jos nukkuu enemmän kuin puoli tuntia.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
JayR sanoi:
Paikallisen bussiaseman vessan ovessa on tällainen lappu...
Oisko siitä jotain pääteltävissä henkökunnasta. Eipä kai.. :D :eek:
Jaa siellä on kaikki henkilökunnasta invalideja?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tohon liittyen:

No niin....tähän tulikin siiten ihan looginen selitys. Oli postilaatikkoon tullut kortti ulkomailta, jossa oli mm. "Sori etten ole vastannut, mut eiks täällä oon jotkut kamalan kalliit vastaanottomaksut jos vastaa Suomesta tuleviin puheluihin?" Äsken just tuli myös tekstiviesti, jossa kertoi olevansa Suomessa nyt.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
No niin....tähän tulikin siiten ihan looginen selitys. Oli postilaatikkoon tullut kortti ulkomailta, jossa oli mm. "Sori etten ole vastannut, mut eiks täällä oon jotkut kamalan kalliit vastaanottomaksut jos vastaa Suomesta tuleviin puheluihin?" Äsken just tuli myös tekstiviesti, jossa kertoi olevansa Suomessa nyt.
Kysy siltä, että "tarkottaaks tää nyt sitä, että mä hakuin sua ihan turhaan yhdellä forumilla raukkamaiseks?" :frank:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Kysy siltä, että "tarkottaaks tää nyt sitä, että mä hakuin sua ihan turhaan yhdellä forumilla raukkamaiseks?" :frank:
Se ois aika reipasta, jotta R&K kopioisi sen viestin ja meilais ko. naiselle.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vois tosiaan laittaa sen sille. Mut vaan VOIS.

Mut kyllä mät tämän sille jossain vaiheessa varmasti kerron, tiedän että sillä on hauskaa. Mun kustannuksella. :eek:
Aina mua pilkataan. :(

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Uusimman tekstarin mukaan on tulossa tänne. On täällä ehkä noi tunnin päästä.

Jahas, jos vaihtais ees puhtaat kalsarit jalkaan. Kaikkee sitä aikunen miäs viittii yhen akan vuoks alkaa tehä. :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Uusimman tekstarin mukaan on tulossa tänne. On täällä ehkä noi tunnin päästä.

Jahas, jos vaihtais ees puhtaat kalsarit jalkaan. Kaikkee sitä aikunen miäs viittii yhen akan vuoks alkaa tehä. :eek:
Mene saatana vaihtorytmikin ihan sekasin! Kuluu ainakin vuos ellei parikin ennenku pääset takas siihen tuttuun joulu-/juhannus-kiertoon :mad:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kyllä tällä forumilla ollaan tärkeiden kysymysten äärellä. Viime viikkoina on synnytetty tyttölapsia ympäri Eurooppaa ja saatu synnytysraportteja. Kohta tiedetään livenä onko Runar ollut naisen kanssa sillai. :rolleyes: :eek:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
Kyllä tällä forumilla ollaan tärkeiden kysymysten äärellä. Viime viikkoina on synnytetty tyttölapsia ympäri Eurooppaa ja saatu synnytysraportteja. Kohta tiedetään livenä onko Runar ollut naisen kanssa sillai. :rolleyes: :eek:
Ai millai..? :confused: