Olga
.
No ehhä minä tiijjä. Runar kertoo varmaan illemmalla.Ylen Sankia Priha sanoi:Ai millai..?
No ehhä minä tiijjä. Runar kertoo varmaan illemmalla.Ylen Sankia Priha sanoi:Ai millai..?
Paras ois.. ihan tässä jännittää että millai se ny..Olga sanoi:No ehhä minä tiijjä. Runar kertoo varmaan illemmalla.
Ei tarvi, tiedetään jo, että synnytyksen tuloksena olikin lentokone + ulkomaa + vastaanottomaksut.Olga sanoi:No ehhä minä tiijjä. Runar kertoo varmaan illemmalla.
Sä et vaan osaa. Sun pitää päivittää äänikortin ajurit, niin sitten tulee parempia tuloksia.burb sanoi:Asensin uuden näytönohjaimen.
Eipä tainnut olla hyötyä kun käyttämäni testiohjelma (pasianssi) ei mene yhtään sen nopeammin tai paremmin läpi.
:thumbdown :thumbfh:
Ylen Sankia Priha sanoi:Ai millai..?
Onko se äänikortti se mistä kuuluu sellainen hurina? Siinä lukee että 300W 230V ja tollasta. Ja siinä on sellainen on/off-nappi, ja jos sen laittaa offille niin nettisurffaus hidastuu oleellisesti.JayR sanoi:Sä et vaan osaa. Sun pitää päivittää äänikortin ajurit, niin sitten tulee parempia tuloksia.
Se on juuri se. Eli ota leka/moukari tai joku muu vastaava lyöntiväline.burb sanoi:Onko se äänikortti se mistä kuuluu sellainen hurina? Siinä lukee että 300W 230V ja tollasta. Ja siinä on sellainen on/off-nappi, ja jos sen laittaa offille niin nettisurffaus hidastuu oleellisesti.
Kiitti! Nyt se hurisee kovempaa, joten kai sen ajurit nyt päivittyi.JayR sanoi:Se on juuri se. Eli ota leka/moukari tai joku muu vastaava lyöntiväline.
Lyö sitä niin kovaa kuin pystyt ja sen jälkeen raportoit tänne foorumille, mitä tapahtui?
Joo, kipinät kuluu asiaan.burb sanoi:Kiitti! Nyt se hurisee kovempaa, joten kai sen ajurit nyt päivittyi.
Hieno homma!
Nuo kipinät vissiin kuuluu asiaan?
Mitennii kuvitteellisen?? :doubtful:burb sanoi:Kävin kuvitteellisen kakkosnikkini kanssa kuvitteellisen jarnan äskön tossa.
Ou jee.
Mutta onhan tuossa 7007:ssakin jotain hohtoa.KnowHow sanoi:Voi vittu! Mulla meni seittentonninen aivan ohi!:jaska:
Moen uusi look:Moe Szyslak sanoi:Maistoin Coka Kola Zeroa ja sain huivin 'kaupanpäällisiksi'.
Ei huono. Näyttää tosin jotenkin Jorma Uotiselta! :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Moen uusi look: