Olga
.
Il Tempo Gigante sanoi:
Il Tempo Gigante sanoi:
Ahas, tätä arvelinkin, mutta piti hiuksenhalkojana kysellä. 'Leeta'- sanaa en ole kyllä koskaan ennen kuullut. 'Lendi' on kyllä kirjojen kautta tuttu. Yllättävän läheltä löysit kuvan. Täällä jotkut kutsuvat tuota 'lonka'ksi. Mulle se on pitko.Olga sanoi:
Meitsikin on harkinnut tonne rekisteröitymistä ja kerran piti rekatakin, mutta kaikki 3 nikkiä millä koitin olivat jo varattuja. Sitten meni hermot.toleranssisiipi sanoi:Reggasin DVDplazaan jotta pääsen tekemään dvd:eeveedeistä listan kätsysti.
Alkuperäset naputin jo listaan, waretetut tarviis kans naputella joku päivä.
Ei mulla muuta nyt.
Samoin.Il Tempo Gigante sanoi:Mulle se on pitko.
Pitkoksi, leetaksi ja nisuksi on täällä sanottu. Ja vehnäpeltoa nisumaaksi. Nisumaa oli isäsi ilo aamusin, oli ensimmäinen palindromilause jonka kuulin.Ylen Sankia Priha sanoi:Pitko se on aina ollu..
Alkaa oleen 200 raja jo suht lähellä.:ahem: Itellä meni rikki tossa about kuukausi takaperin.toleranssisiipi sanoi:
Eiks kaikista helpoin tapa listata omat DVD:t ole imuroida DVDProfiler ja syöttää tiedot siihen esim. UPC-koodilla :doubtful:toleranssisiipi sanoi:Reggasin DVDplazaan jotta pääsen tekemään dvd:eeveedeistä listan kätsysti.
Alkuperäset naputin jo listaan, waretetut tarviis kans naputella joku päivä.
Ei mulla muuta nyt.
Jaksaa paremmin nukkua sitten yöllä, kun on hyvät pohjat.burb sanoi:Nuo 3h 40min päikkärit taisi olla just sitä mitä mä kaipasin... :doubtful:
Pullafleeta se varmaan Hangossa on. Ruotsinkielestä tuo fleeta.Mehe Rienarsuo sanoi:Leetapullaa. Nisupitkoa. Pullanisua.
70.000 pääsee asumaan.kouvotsvoni sanoi:Tyhmä kysymys koskien asuntoja:
Jos on kohde, jonka hintoihin on merkattu seuraavaa:
Myyntih. 70.000e
Yht.laina 60.500e
Kok.hinta 130.500e
...niin mitä tuosta pitää maksaa? 70.000e ainaskin, ja velat sit kun jaksaa, vai?
70.000 € kaupantekohetkellä. Yhtiölainaa lyhennetään kuukausittain yhtiövastikkeessa taloyhtiön hallituksen ja yhtiölainan myöntäneen pankin sopimalla tavalla.kouvotsvoni sanoi:Tyhmä kysymys koskien asuntoja:
Jos on kohde, jonka hintoihin on merkattu seuraavaa:
Myyntih. 70.000e
Yht.laina 60.500e
Kok.hinta 130.500e
...niin mitä tuosta pitää maksaa? 70.000e ainaskin, ja velat sit kun jaksaa, vai?