Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Osta katsomo!
Suomalaiseen jalkapallokulttuuriin sopivasti se tulee katevasti ilman katsojia :ahem: :ahem: :ahem:
Ja ilman katsottavaaNopeahuoli sanoi:Osta katsomo!
Suomalaiseen jalkapallokulttuuriin sopivasti se tulee katevasti ilman katsojia :ahem: :ahem: :ahem:
I HIFK matsen i början av lama?Nopeahuoli sanoi:Na men ej satan! Pepe och Simo pa samma laita igen :nope:
(HIFK ottelussa kuultua 90-luvun alussa)
No tottakai, koska laitapuolen pojat ovat jo kotimatkallaNopeahuoli sanoi:Juu siellahan nayttaa olevan laita TAYSIN AUKI!!!!!
:nope: :nope:
Seisoin ratikan käytävällä; vieressä oli äiti rattaissa istuvan lapsensa kanssa. Sisään astui pienessä hiprakassa oleva laitapuolen eläjä, joka alkoi katsella tarkasti nuorta naista, lasta ja heidän vieressään seisovaa miestä. Lopulta mies ilmoitti kuuluvalla äänellä: "Eipä ole tyttö tullut isäänsä. On ihan eriväriset silmätkin." Nuori nainen ei vastannut mitään, punastui ja käänsi päänsä pois.
Mies toisti huomionsa, ja lopulta nuori nainen vastasi: "Ei hän ole lapsen isä." Siihen mies totesi: "Hyvä rouva, sitähän minä olen yrittänyt sanoa teille koko ajan!" Toiset matkustajat alkoivat naureskella, mikä oli liikaa naiselle. Hän jäi pois seuraavalla pysäkillä, ja niin teki vieressä seisonut mieskin. Laitapuolen kulkija jäi ratikkaan tyytyväisenä tekemästään paljastuksesta (HS)
Miksi ihmeessä, että pääset pikkujouluun vai?kouvotsvoni sanoi:Liityn Joensuun popmuusikot ry:hyn :ahem:
Nimenomaan...ja näkemään Cleaning womenin...ja tuleehan sinne myöskin...Willer sanoi:Miksi ihmeessä, että pääset pikkujouluun vai?
Meillä voi täällä virmassa kattella, siis jos haluaa, noita jugoslaavialaisia siivoojaeukkoja ihan ilman yhdistyksiinkin kuulumista. Johtuu varmaan Suomen ja Itävallan välisestä kulttuurierosta tai jostain, tiijä häntäkouvotsvoni sanoi:Nimenomaan...ja näkemään Cleaning womenin...ja tuleehan sinne myöskin...
Tunnen minä yhden siivoojankin ihan hyvinOoPee sanoi:Meillä voi täällä virmassa kattella, siis jos haluaa, noita jugoslaavialaisia siivoojaeukkoja ihan ilman yhdistyksiinkin kuulumista. Johtuu varmaan Suomen ja Itävallan välisestä kulttuurierosta tai jostain, tiijä häntä
Läpikotaisin ?kouvotsvoni sanoi:Tunnen minä yhden siivoojankin ihan hyvin
No?Il Tempo Gigante sanoi:Nyt ei kyllä mieli mettä keitä, ei.
Räntäsade-fiilis. Julkisesti en tarkemmin yksilöi.Olga sanoi:
Ei, vaan leipäsiivun voin päälle!Moe Szyslak sanoi:Maaseudun miespuoliset syövät kaikkein epäterveellisimmin Suomessa.
Paneeko ne voita leivän päälle siellä?