Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
AJ sanoi:
Valaisehan toki kanssaihmisiä.
Ei sitä poikkeusta voi muistaa, mutta oli pakko mainita koska muistan joskus jonkun olleen vähemmän huono juttu ja joku olisi kuitenkin kaivanut mun positiivisen kommentin :jaska:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Lähden nyt katsomaan mielenkiintoisia unia.

Laivalla jälkimmäisenä yönä näin unta, että minulla todettiin sydänvika ja elinaikaa oli alle kaksi vuorokautta :(
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tajusin juuri istuneeni pari tuntia luurit päässä koneen ääressä. Musiikki tosin lakkasi kuulumasta jo yli tunti sitten. :nope:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kohtapa kouluun lähden,
fysiikan koetta tekemähän.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
S.A sanoi:
Meni tossa biologian koe aika hyvin pieleen, essee tehtävästäkin odotettavissa korkeintaan 1 piste... Koko kokeen maksimipistemäärä siis 18.
Noh, kyllähän se nyt kumminkin läpi menee.... :)
...luulisin... :doubtful:
Pistetti sitten opettaja toa tehtävää vähän erilailla, kuin eilen sanoi... :D Ainakin puolet siihen vastanneista kun sitä tulkitsi lailla minun... Oli sitten tullut siitä tehtävästä 4- pistettä :p
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Jeee :ahem:

02.12.

VEROVIRASTO/LOUNAIS-SUOMI

VERONPALAUTUS

+259,87
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Bobakki sanoi:
Saatpas vähän. Omani tosin katoavatkin sitten taas muutamassa päivässä :(
Itse asiassa odotin vähempää. Ensi vuonna pitäis sitten tulla selvästi enempi kun menin törppöyksissäni maksamaan veroja :frown:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Pitäskö mennä Heseen tai Mäkkiin, istua tässä vai alkaa lukea huomiseen mantsan kokeeseen?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
S.A sanoi:
Pitäskö mennä Heseen tai Mäkkiin, istua tässä vai alkaa lukea huomiseen mantsan kokeeseen?
Mene heseen tai mäkkiin lukemaan mantsan kokeeseen, jonka jälkeen tule takaisin siihen syömään!

Simppeliä!!
 
Ylös