Sam
Muumipappa
Ei sitä poikkeusta voi muistaa, mutta oli pakko mainita koska muistan joskus jonkun olleen vähemmän huono juttu ja joku olisi kuitenkin kaivanut mun positiivisen kommentin :jaska:AJ sanoi:Valaisehan toki kanssaihmisiä.
Ei sitä poikkeusta voi muistaa, mutta oli pakko mainita koska muistan joskus jonkun olleen vähemmän huono juttu ja joku olisi kuitenkin kaivanut mun positiivisen kommentin :jaska:AJ sanoi:Valaisehan toki kanssaihmisiä.
Samoin. Saas nähä mitä tänä yönä näytetään ?Sam sanoi:Lähden nyt katsomaan mielenkiintoisia unia.
No sen kanavan veikkaus perustui näihinSam sanoi:Ei lienee kovin metsään mennyt veikkaus
Justhan sä kerroit, että se elelee.toleranssisiipi sanoi:Ei Lee. Pelkkä Jerry Lewis.
Montako niitä oli?S.A sanoi:Novalla mainoksessa sanottiin, että Alho-vuori sekä Vihti on auki. Pitäsköhän lähteä laskemaan?
Pistetti sitten opettaja toa tehtävää vähän erilailla, kuin eilen sanoi... Ainakin puolet siihen vastanneista kun sitä tulkitsi lailla minun... Oli sitten tullut siitä tehtävästä 4- pistettäS.A sanoi:Meni tossa biologian koe aika hyvin pieleen, essee tehtävästäkin odotettavissa korkeintaan 1 piste... Koko kokeen maksimipistemäärä siis 18.
Noh, kyllähän se nyt kumminkin läpi menee....
...luulisin... :doubtful:
Olet maksanut liikaa. Törppö!J.Heldenview sanoi:Jeee :ahem:
02.12.
VEROVIRASTO/LOUNAIS-SUOMI
VERONPALAUTUS
+259,87
Saatpas vähän. Omani tosin katoavatkin sitten taas muutamassa päivässäJ.Heldenview sanoi:Jeee :ahem:
02.12.
VEROVIRASTO/LOUNAIS-SUOMI
VERONPALAUTUS
+259,87
Itse asiassa odotin vähempää. Ensi vuonna pitäis sitten tulla selvästi enempi kun menin törppöyksissäni maksamaan veroja :frown:Bobakki sanoi:Saatpas vähän. Omani tosin katoavatkin sitten taas muutamassa päivässä
Mene heseen tai mäkkiin lukemaan mantsan kokeeseen, jonka jälkeen tule takaisin siihen syömään!S.A sanoi:Pitäskö mennä Heseen tai Mäkkiin, istua tässä vai alkaa lukea huomiseen mantsan kokeeseen?