Sam
Muumipappa
Ei sitä poikkeusta voi muistaa, mutta oli pakko mainita koska muistan joskus jonkun olleen vähemmän huono juttu ja joku olisi kuitenkin kaivanut mun positiivisen kommentin :jaska:AJ sanoi:Valaisehan toki kanssaihmisiä.
Ei sitä poikkeusta voi muistaa, mutta oli pakko mainita koska muistan joskus jonkun olleen vähemmän huono juttu ja joku olisi kuitenkin kaivanut mun positiivisen kommentin :jaska:AJ sanoi:Valaisehan toki kanssaihmisiä.
Samoin. Saas nähä mitä tänä yönä näytetään ?Sam sanoi:Lähden nyt katsomaan mielenkiintoisia unia.
No sen kanavan veikkaus perustui näihinSam sanoi:Ei lienee kovin metsään mennyt veikkaus![]()
Justhan sä kerroit, että se elelee.toleranssisiipi sanoi:Ei Lee. Pelkkä Jerry Lewis.
Montako niitä oli?S.A sanoi:Novalla mainoksessa sanottiin, että Alho-vuori sekä Vihti on auki. Pitäsköhän lähteä laskemaan?
Pistetti sitten opettaja toa tehtävää vähän erilailla, kuin eilen sanoi...S.A sanoi:Meni tossa biologian koe aika hyvin pieleen, essee tehtävästäkin odotettavissa korkeintaan 1 piste... Koko kokeen maksimipistemäärä siis 18.
Noh, kyllähän se nyt kumminkin läpi menee....![]()
...luulisin... :doubtful:
Olet maksanut liikaa. Törppö!J.Heldenview sanoi:Jeee :ahem:
02.12.
VEROVIRASTO/LOUNAIS-SUOMI
VERONPALAUTUS
+259,87
Saatpas vähän. Omani tosin katoavatkin sitten taas muutamassa päivässäJ.Heldenview sanoi:Jeee :ahem:
02.12.
VEROVIRASTO/LOUNAIS-SUOMI
VERONPALAUTUS
+259,87
Itse asiassa odotin vähempää. Ensi vuonna pitäis sitten tulla selvästi enempi kun menin törppöyksissäni maksamaan veroja :frown:Bobakki sanoi:Saatpas vähän. Omani tosin katoavatkin sitten taas muutamassa päivässä![]()
Mene heseen tai mäkkiin lukemaan mantsan kokeeseen, jonka jälkeen tule takaisin siihen syömään!S.A sanoi:Pitäskö mennä Heseen tai Mäkkiin, istua tässä vai alkaa lukea huomiseen mantsan kokeeseen?