kouvotsvoni
Banjottu
Hese. Soon suomalainen.S.A sanoi:Pitäskö mennä Heseen tai Mäkkiin, istua tässä vai alkaa lukea huomiseen mantsan kokeeseen?
Hese. Soon suomalainen.S.A sanoi:Pitäskö mennä Heseen tai Mäkkiin, istua tässä vai alkaa lukea huomiseen mantsan kokeeseen?
Mäkki. Siellä hampparit ei oo mauttomia.kouvotsvoni sanoi:Hese. Soon suomalainen.
:yuck:Vellu sanoi:Mäkki. Siellä hampparit ei oo mauttomia.
Kyllä hese on enemmän yuck kuin mäkki. Mä en oo kertaakaan hesestä saanut maukasta hampurilaista ja tasaisin väliajoin on siellä tullut käytyä. Carrollssin hampurilaiset oli ehdottomasti parhaita, mutta ei nekään ole tuntuneet yhtä hyviltä hesessä. Jotain vikaavikaavikaa siinä lafkassa.Moe Szyslak sanoi::yuck:
BurgerKing :ahem:
Mahtoko olla tosiaankin SE Burger King? :doubtful:Vellu sanoi:Niitä on aika harvassa. Ja joskus 20+ vuotta sitten, kun täällä ei ollut vielä yhtäkään hamppariravintolaa ja sitten tuli Burger King, niin kyllä ne oli aika mauttomia nekin.. Itse asiassa en sen jälkeen muista nähneeni kotimaassa Burger Kingejä :-/ Ulkomailla oon ehkä nähnyt. En vaan muista.
Tähän sopii mainiosti hymiö -> :jaska:Vellu sanoi:Mä en oo kertaakaan hesestä saanut maukasta hampurilaista ja tasaisin väliajoin on siellä tullut käytyä.
Oot sitten ilmeisen unissasi rekisteröitynyt tuonnekin.Olga sanoi:Oho. Mitäs tämä oikein tarkoittaa?
Pelin lopputulos on suorastaan loistava :thumbup: :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Linkki, josta kuulee mahdollisesti tänään n. klo 18.30 Eerik Hämäläisen palkitsemisen uuden otteluennätyksen takia. Toivottavasti seremonia on vasta lauantain kotipelissä,mutta jostain kuulin huhua, että seremonioidaan jo tänään Kisapuistossa.
Nopeahuoli sanoi:Luin Iltasanomia ja naurahdin:
"Nelikymppinen imatralaisnainen oli viime tammikuussa poistumassa aamuyöllä Imatrankosken keskustassa sijaitsevasta ravintolasta. 30-vuotias kebabravintolan työntekijä tuli naisen luokse kadulla..."
Sinallaan valitettava tapaus, mutta etta oikeen kaikkien yllatykseksi kebabravintolan tyontekija :nope:
Miltähän kantilta katsottuna ?Sam sanoi:Pelin lopputulos on suorastaan loistava :thumbup: :ahem:
Tuskin niin paljoa, kuin minua kahden edellisen pelin tuloksetIl Tempo Gigante sanoi:Miltähän kantilta katsottuna ?
Mua ainakin sieppaa ja hävettää melkoisesti.