Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Moe Szyslak sanoi:
:D :yuck:

BurgerKing :ahem:
Kyllä hese on enemmän yuck kuin mäkki. Mä en oo kertaakaan hesestä saanut maukasta hampurilaista ja tasaisin väliajoin on siellä tullut käytyä. Carrollssin hampurilaiset oli ehdottomasti parhaita, mutta ei nekään ole tuntuneet yhtä hyviltä hesessä. Jotain vikaavikaavikaa siinä lafkassa.

Niitä on aika harvassa. Ja joskus 20+ vuotta sitten, kun täällä ei ollut vielä yhtäkään hamppariravintolaa ja sitten tuli Burger King, niin kyllä ne oli aika mauttomia nekin.. Itse asiassa en sen jälkeen muista nähneeni kotimaassa Burger Kingejä :-/ Ulkomailla oon ehkä nähnyt. En vaan muista.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Niitä on aika harvassa. Ja joskus 20+ vuotta sitten, kun täällä ei ollut vielä yhtäkään hamppariravintolaa ja sitten tuli Burger King, niin kyllä ne oli aika mauttomia nekin.. Itse asiassa en sen jälkeen muista nähneeni kotimaassa Burger Kingejä :-/ Ulkomailla oon ehkä nähnyt. En vaan muista.
Mahtoko olla tosiaankin SE Burger King? :doubtful:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Vellu sanoi:
Mä en oo kertaakaan hesestä saanut maukasta hampurilaista ja tasaisin väliajoin on siellä tullut käytyä.
Tähän sopii mainiosti hymiö -> :jaska:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Linkki, josta kuulee mahdollisesti tänään n. klo 18.30 Eerik Hämäläisen palkitsemisen uuden otteluennätyksen takia. Toivottavasti seremonia on vasta lauantain kotipelissä,mutta jostain kuulin huhua, että seremonioidaan jo tänään Kisapuistossa.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Luin Iltasanomia ja naurahdin:

"Nelikymppinen imatralaisnainen oli viime tammikuussa poistumassa aamuyöllä Imatrankosken keskustassa sijaitsevasta ravintolasta. 30-vuotias kebabravintolan työntekijä tuli naisen luokse kadulla..."

Sinallaan valitettava tapaus, mutta etta oikeen kaikkien yllatykseksi kebabravintolan tyontekija :rolleyes: :rolleyes: :nope:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Linkki, josta kuulee mahdollisesti tänään n. klo 18.30 Eerik Hämäläisen palkitsemisen uuden otteluennätyksen takia. Toivottavasti seremonia on vasta lauantain kotipelissä,mutta jostain kuulin huhua, että seremonioidaan jo tänään Kisapuistossa.
Pelin lopputulos on suorastaan loistava :thumbup: :cool: :ahem:
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Nopeahuoli sanoi:
Luin Iltasanomia ja naurahdin:

"Nelikymppinen imatralaisnainen oli viime tammikuussa poistumassa aamuyöllä Imatrankosken keskustassa sijaitsevasta ravintolasta. 30-vuotias kebabravintolan työntekijä tuli naisen luokse kadulla..."

Sinallaan valitettava tapaus, mutta etta oikeen kaikkien yllatykseksi kebabravintolan tyontekija :rolleyes: :rolleyes: :nope:

Mitä opimmekaan tästä? Pitsamiehet eivät osaa suudella.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Sain tänään kirjeen. Mitähän mahtaa kirje sisältää?

(on se kumma, että osasivat tuoda perille, kun nimi ja osoite oli tuolla tavoin sotkettu)...
 
Viimeksi muokattu:

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Burger King on :yuck: Osaavat laittaa ruokiinsa enemmän suolaa kun Mäkissä ikinä, ja sielläkään tuota suolaaa ei tunnuta säästelevän.

Hese on ihana, tykkään, sieltä minut löytää heti ensimmäisenä suomi-iltanani, mutta eniten tykkään Maxista. Jos tänne eksytte, niin suosittelen piipahtamaan tällä Hamngatanin ihanaisessa pikaruokaravintolassa. Tosin ei lounasaikaan :nope:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Tulin just palaverista. :alppu:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Näytä mulle missä sul on jarrutusraidat, piirrä ne pöntölle :nope:
 
Ylös