Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Juskanen sanoi:
Kiva, onnea :)

Tuntuu olevan trendi-ilmiö forumilaisten keskuudessa :doubtful:
Niin tuntuu!

...ja joskus marraskuussa kaikki itkee jätettyinä, viiden päivän ryyppyputken jälkeen, että life sucks!

Sit voikin vaan raamatullisesti todeta että "foorumilta sinä olet tullut ja foorumille sinun pitää jälleen palata".

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
KnowHow sanoi:
Niin tuntuu!

...ja joskus marraskuussa kaikki itkee jätettyinä, viiden päivän ryyppyputken jälkeen, että life sucks!

Sit voikin vaan raamatullisesti todeta että "foorumilta sinä olet tullut ja foorumille sinun pitää jälleen palata".
Jokos sä oot marraskuussa taas Helsingissä?

...jos sitä ryyppyseuraa vaikka tartteis :eek:

Knoukka

Well-known member
Juskanen sanoi:
Jokos sä oot marraskuussa taas Helsingissä?

...jos sitä ryyppyseuraa vaikka tartteis :eek:
Pitää yrittää olla! Saiskohan noita forumin t-paitoja tekstillä "näyttää surkeelta"? Sellaset vaan kaikille päälle ja Roskapankkiin kolmeksi päiväksi. Sieltä kun kotiutuu niin ei tuu unihalvausta vaan tulee halvaus ilman unta.

Mut nekin reissut täytyy tehdä. A man's got to do, what a man's got to do.

Ja naisen kans. Siis mieluusti.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Olimpa tuossa risteilyllä Tukholmassa - kävellessäni NK:lla sain soiton Kiinasta. Ensin soittaja yritti puhua kiinaa ja minä yritin vaihtaa englantiin. "My english bad" totesi soittaja ja sanoi vielä "name", johon vastasin sanomalla uudelleen nimeni - tähän soittaja sanoi "sorry" ja sulki puhelimen.

Pari tuntia myöhemmin sain soiton HelsinkiVantaan rajavartijalta, joka kysyi olenko tulossa vastaan kiinalaisryhmää :eek!: Lahden kaupungin vieraaksi tulossa olleella ryhmällä oli kuulemma lappu, jossa oli minun numero. Pyysin vain anteeksi ja hän lupasi jatkaa selvittelyä :D

... en sitten tiedä mitä tuossa tapahtui, mutta tänään minulle soitettiin suomalaisesta numerosta ja yritettiin puhua kiinaa, eli kai he Suomeen pääsivät :eek!:
Joo se on yllättävää, miten helpolla tommonen practical joke oikein onkaan loppujen lopuksi toteutettavissa. Kiva, että toimi ja kiitos numerosta sille, jolle kiitos kuuluu :eek:

Niin ja ehkä se tärkein ilmoitus, eikä niin merkityksetön ;) Olin liikkeellä naisen kanssa, foorumilla on taas yksi sinkku vähemmän :eek!: :idea: :ahem:
Älä nyt pidä meitä jännityksessä vaan kun kerrna jo aloitit, niin kerro nyt kuka tää forumilainen ex-sinkku on? :frank:

abc

DNF
Mä tulkitsin kommentin siten, että jaska on päättäny lopettaa kirjoittelun F1-Forumille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kahlasin läpi läpi tämän toikin loman aikana tulleet viestit.

Ei tullut yhtään repeämistä saati edes hymyä.:mad:

burb

.
Il Tempo Gigante sanoi:
Kehoitan kaikkia forumsiskoja-, ja veljiä pöyhimään tuolinsa, sekä hankkimaan colaa ja sipsejä. Sillä kohta julkaisen linkin, jonka parissa viihtyy tovin, jos toisenkin...
Ok.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Kehoitan kaikkia forumsiskoja-, ja veljiä pöyhimään tuolinsa, sekä hankkimaan colaa ja sipsejä. Sillä kohta julkaisen linkin, jonka parissa viihtyy tovin, jos toisenkin...
Miss' kuss', miss' kuss' *)... Linkki on hukassa?
*) Tuo liittyy yhteen tapahtumaan, mutta ei siitä enempää.