Hyvin jännäS.A sanoi:Aika jännä juttu.
Hyvin jännäS.A sanoi:Aika jännä juttu.
Niin tuntuu!Juskanen sanoi:Kiva, onnea
Tuntuu olevan trendi-ilmiö forumilaisten keskuudessa :doubtful:
Jokos sä oot marraskuussa taas Helsingissä?KnowHow sanoi:Niin tuntuu!
...ja joskus marraskuussa kaikki itkee jätettyinä, viiden päivän ryyppyputken jälkeen, että life sucks!
Sit voikin vaan raamatullisesti todeta että "foorumilta sinä olet tullut ja foorumille sinun pitää jälleen palata".
Pitää yrittää olla! Saiskohan noita forumin t-paitoja tekstillä "näyttää surkeelta"? Sellaset vaan kaikille päälle ja Roskapankkiin kolmeksi päiväksi. Sieltä kun kotiutuu niin ei tuu unihalvausta vaan tulee halvaus ilman unta.Juskanen sanoi:Jokos sä oot marraskuussa taas Helsingissä?
...jos sitä ryyppyseuraa vaikka tartteis
Joo se on yllättävää, miten helpolla tommonen practical joke oikein onkaan loppujen lopuksi toteutettavissa. Kiva, että toimi ja kiitos numerosta sille, jolle kiitos kuuluujaska sanoi:Olimpa tuossa risteilyllä Tukholmassa - kävellessäni NK:lla sain soiton Kiinasta. Ensin soittaja yritti puhua kiinaa ja minä yritin vaihtaa englantiin. "My english bad" totesi soittaja ja sanoi vielä "name", johon vastasin sanomalla uudelleen nimeni - tähän soittaja sanoi "sorry" ja sulki puhelimen.
Pari tuntia myöhemmin sain soiton HelsinkiVantaan rajavartijalta, joka kysyi olenko tulossa vastaan kiinalaisryhmää :eek!: Lahden kaupungin vieraaksi tulossa olleella ryhmällä oli kuulemma lappu, jossa oli minun numero. Pyysin vain anteeksi ja hän lupasi jatkaa selvittelyä
... en sitten tiedä mitä tuossa tapahtui, mutta tänään minulle soitettiin suomalaisesta numerosta ja yritettiin puhua kiinaa, eli kai he Suomeen pääsivät :eek!:
Älä nyt pidä meitä jännityksessä vaan kun kerrna jo aloitit, niin kerro nyt kuka tää forumilainen ex-sinkku on? :frank:Niin ja ehkä se tärkein ilmoitus, eikä niin merkityksetön Olin liikkeellä naisen kanssa, foorumilla on taas yksi sinkku vähemmän :eek!: :idea: :ahem:
Varo ettet repee! REPEE! HÄHHÄHÄÄ!!! Huumoria!!! Hähhähää!!!S.A sanoi:Minä lähden nyt Turkuun ja Naantaliin.
HÄÄHÄÄÄ!! Hassuttelua!!!!KnowHow sanoi:Varo ettet repee! REPEE! HÄHHÄHÄÄ!!! Huumoria!!! Hähhähää!!!
Mitäs sää siinä hörötät?:dunno:OoPee sanoi:HÄÄHÄHÄHÄÄÄÄ!!!!!!!
HÄH HÄÖHÄAÄHÄÄHÄÖH!Moe Szyslak sanoi:Mitäs sää siinä hörötät?:dunno:
Mitäs sää siinä härötät?Formulanomi sanoi:HÄH HÄÖHÄAÄHÄÄHÄÖH!
No sulle lähinnä nauran, mutta kai sä siihen oot jo tuttunu?Moe Szyslak sanoi:Mitäs sää siinä hörötät?:dunno:
Juu, [väkinäiset]heh,heh.[väkinäiset]OoPee sanoi:No sulle lähinnä nauran, mutta kai sä siihen oot jo tuttunu?
HÄÄHÄHÄHÄÄÄÄ!!!!!!!Moe Szyslak sanoi:Ei tullut yhtään repeämistä saati edes hymyä.
Ok.Il Tempo Gigante sanoi:Kehoitan kaikkia forumsiskoja-, ja veljiä pöyhimään tuolinsa, sekä hankkimaan colaa ja sipsejä. Sillä kohta julkaisen linkin, jonka parissa viihtyy tovin, jos toisenkin...
Miss' kuss', miss' kuss' *)... Linkki on hukassa?Il Tempo Gigante sanoi:Kehoitan kaikkia forumsiskoja-, ja veljiä pöyhimään tuolinsa, sekä hankkimaan colaa ja sipsejä. Sillä kohta julkaisen linkin, jonka parissa viihtyy tovin, jos toisenkin...