Tulossa, kunhan ensin saan puuroa vatsaan niin sitten.Olga sanoi:Miss' kuss', miss' kuss' *)... Linkki on hukassa?
*) Tuo liittyy yhteen tapahtumaan, mutta ei siitä enempää.
Ota termariin mukaan ja juo matkalla. Lisäksi munavoikkarit voipaperiin käärrittynä.:ahem:KnowHow sanoi:Pitäis lähtee kauppaan. Vai joisko ensin kahvit. On tässä taas päätöksiä tehtävänä, ressin pukkasi.
Ja niin ohut sipru pullaa että paistaa päivä vielä läpi. Kovalla äänellä.burb sanoi:Tai zekkaa ensin aamun lehdestä jotta olisko jossain kaupassa kahvitarjoilu. Sitten sinne hakemaan ilmaista kahvia ja pullaa, kolme kertaa. Ja joka kerralla vähän mainintaa siitä että onpa laiha kahvi ja kuiva pulla.
Noin. Tästä linkistä voi tulla joillekin herkille ihmisille sellainen Bon Voyage-kokemus. Linkki.Il Tempo Gigante sanoi:Tulossa, kunhan ensin saan puuroa vatsaan niin sitten.
[kun kerran auttoi, niin poistanpa tästä tämän Jaskan poseerauskuvan kummittelemasta] :frank:burb sanoi:*hik*
Eipä ole vissiin vuoteen ollut hikkaa ja nyt taas.
*hik*
Tulee ihan voimalla, pöytä nytkähtelee ja naapurikuutiossa loppuu naputus ainakun mä
*hik*
Niin.
*hik*
Ei auta vedenjuonti eikä hengityksen pidättäminen.
*hik*
Mitäs niitä muita keinoja olikaan, syljetään suolainen kissa tikapuiden ali?
*hik*
rkele
*hik*
Itse asiassa auttoi, kiitti hei!OoPee sanoi:Auttoks?
Jalat tönkkönä saattaa mennä pari nakkia ruohonleikkuriin, no way.ettelbruck sanoi:Kävin pyöräilemässä pienen aamulenkin. Olipas jalat tönkkönä. Nyt tarttis mennä leikkaamaan nurmikko, vaimo vähän tuollaista ehdotteli töihinlähteissään...
burb sanoi:Itse asiassa auttoi, kiitti hei!
:thumbup:
Eikös niitä kuva/tekstiehdotuksia voinut jokainen tehdä? Se oli avoin kisa! Ehdotitko?Moe Szyslak sanoi:Enpä sitten tilannut forumin t-paitaa, vaikka uuden paidan idean isä olenkin.
On vaan NIIN pöystin näköinen toi etupuoli, ettei sitä kehtaa päälleen pistää.
Tuskinpa minäkään sitä paitaa vakituiseen käyttöön otan, lähinnä vaan kannatuksen vuoksi ostin. Tuen Vapaata Keskustelua! :ahem:Moe Szyslak sanoi:Enpä sitten tilannut forumin t-paitaa, vaikka uuden paidan idean isä olenkin.
On vaan NIIN pöystin näköinen toi etupuoli, ettei sitä kehtaa päälleen pistää.
Ehdotti Moe, mutta se kuva ja kommentti sensuroitiin kuulemma alta kahden minuutinOlga sanoi:Eikös niitä kuva/tekstiehdotuksia voinut jokainen tehdä? Se oli avoin kisa! Ehdotitko?