Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ylen Sankia Priha sanoi:
Persana kun saa tällä viikolla tehdä kahden työpisteen hommat. Yhdessäkin on tarpeeksi kun yksinään pyörittelee, mutta se toinenkin vielä siihin. Puhelin soi koko ajan.. ei ehdi edellisen puhelun jälkeen kättä irrottaa luurilta kun jo kuuluu taas tilulilu. Kaikenlaista ukkoa tunkee ovista ja ikkunoista millon mitäkin vailla.. :thumbfh:
Koko rikaatin toiminta vissiin pysähtyis jos mie sattuisin vaiks jäämään saigonille. Noh, ens viikon kun jaksaa vielä painaa niin sitte pääsee kesälomille nollaamaan.
Mitä vielä, kyllä sä siinä ohessa vielä ajaisit ihan yksin ryssänkin Uralille tai miksei vaikka samantien Tyyneen valtamereen, jos vaan antaisivat luvan, mutta kun eivät perkeleet anna, mutisevat jotain hyvistä naapuruussuhteista ja siitä, miten tarttee pitää idänkauppaakin yllä. Kaikennäköstä viherpiipittäjää :thumbdown

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Il Tempo Gigante sanoi:
Se on tuo kännykkä ihan hieno keksintö, jos haluaa aina olla tavattavissa. Se vaan ärsyttää, kun kännykkä soi, niin sitä saa juosta etsimässä ympäri kämppää kieli vyön alla. Lankapuhelin sen sijaan löytyy aina tutusta ja turvallisesta paikasta. Kännykkä taasen löytyy milloin mistäkin.
Ja kun oot tekemässä ruokaa, istut wc:ssä tai ajamassa vaikkapa nurmikkoa niin just sillonhan se soi, juuri silloin kun on mitä epäolennaisin aika vastata siihen.

Sitten kun istut pöydän ääressä tuijottaen kännykkääsi, niin eipä pirulainen sillon soi kun sitä siinä vartavasten vahtaat ja odotat, että joku soittaisi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Micael sanoi:
Ja kun oot tekemässä ruokaa, istut wc:ssä tai ajamassa vaikkapa nurmikkoa niin just sillonhan se soi, juuri silloin kun on mitä epäolennaisin aika vastata siihen.

Sitten kun istut pöydän ääressä tuijottaen kännykkääsi, niin eipä pirulainen sillon soi kun sitä siinä vartavasten vahtaat ja odotat, että joku soittaisi.
Niin oothan sä selvillä "kyttääjistä" ja siitä, mitä ne tekee? :frank:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moon aiemminkin kirjottanut tosta, että esim. levyraatilaisilla meni aika usein ihan selkeesti sekaisin banaali ja groteski sanoina. Yhdessä vaiheessa muutenkin tuntui, että ihan yleisesti käytettiin banaali-sanaa tietämättä sen merkitystä.

Noh, Iltalehdessä oli nyt liittyen Ulvilan murhaan liittyen tämmönen:

-Ei ole ollut mitään järjellistä syytä vangitsemiseen, ystävä huudahtaa.

Yksi poliisin vangitsemisperusteista oli naapurin sähköpostiviesti, jossa hän epäili aiemman sattumuksen perusteella porilaismiehen yrittäneen tappaa hänet mutta menneen vahingossa väärään taloon.

- Tämä on huippubanaalia. Tämä painettiin ihan villaisella ja sille naurettiin.

Ystävän mukaan naapuri on pyytänyt viestiään anteeksi.
Öhhh...millä tavalla tuo oli banaalia? :confused:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Micael sanoi:

Mitä täydellisimmin olen samaa mieltä. Tuo rakkine ei ikinä äänähdäkkään, kun se on silmien/käsien ulottuvilla. Mutta annas olla, kun se on jossain kätkössä, niin jopa alkaa kova möyke ja vibraatio.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Mitä täydellisimmin olen samaa mieltä. Tuo rakkine ei ikinä äänähdäkkään, kun se on silmien/käsien ulottuvilla. Mutta annas olla, kun se on jossain kätkössä, niin jopa alkaa kova möyke ja vibraatio.
Niin. Tai kun esim. mä tapani mukaan unohdan kännykän autoon. On ihan varma, että seuraavana päivänä kun alan kännykkää kaipailla, siellä on tuhoton määrä puheluita joihin on ilmeisen myöhäistä enää vastailla.

SamiJ

Well-known member
Tulipa käytyä Kotkan satamassa kattelemassa purjelaivoja ja juomassa pari bisseä. Hienoja paatteja.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Olimpa tuossa risteilyllä Tukholmassa - kävellessäni NK:lla sain soiton Kiinasta. Ensin soittaja yritti puhua kiinaa ja minä yritin vaihtaa englantiin. "My english bad" totesi soittaja ja sanoi vielä "name", johon vastasin sanomalla uudelleen nimeni - tähän soittaja sanoi "sorry" ja sulki puhelimen.

Pari tuntia myöhemmin sain soiton HelsinkiVantaan rajavartijalta, joka kysyi olenko tulossa vastaan kiinalaisryhmää :eek!: Lahden kaupungin vieraaksi tulossa olleella ryhmällä oli kuulemma lappu, jossa oli minun numero. Pyysin vain anteeksi ja hän lupasi jatkaa selvittelyä :D

... en sitten tiedä mitä tuossa tapahtui, mutta tänään minulle soitettiin suomalaisesta numerosta ja yritettiin puhua kiinaa, eli kai he Suomeen pääsivät :eek!:

Niin ja sitten aamulla kun oltiin tulossa Helsinkiin, niin mentiin kannelle - laivan perän päällä leijui rajavartiolaitoksen helikopteri ja toisella sivulla kaahasi heidän bootti. No lehdestä sitten selvisi, että joku oli aamulla hypännyt laivasta ja se oli toki johtanut pelastusoperaatioon....

Niin ja ehkä se tärkein ilmoitus, eikä niin merkityksetön ;) Olin liikkeellä naisen kanssa, foorumilla on taas yksi sinkku vähemmän :eek!: :idea: :ahem:

Estate

Well-known member
jaska sanoi:
Niin ja ehkä se tärkein ilmoitus, eikä niin merkityksetön ;) Olin liikkeellä naisen kanssa, foorumilla on taas yksi sinkku vähemmän :eek!: :idea: :ahem:
Näitä muitten foorumistien toilailuja hiukan seuranneena kävi mielessä, että loppuuko tuo "foorumilla on taas kaksi sinkkua vähemmän" :p

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
jaska sanoi:
Se oli Matxi naiseksi pukeutuneena. Varma tieto. :ahem:

Knoukka

Well-known member
jaska sanoi:
Siis yksi kaksoisnikki vähemmän?

Eiku onnea vaan kovasti! Jaska on toiminut vähän piilossa tässä jutussa näemmä!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
jaska sanoi:
Onnea. Ett silleen!!!!!1 :thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jep.
Toissa vuonna tarjosivat kokeneelle sairaanhoitajalle Turussa 1200 euron lähtöpalkkaa TYKSissä. Helsingissä 1900 euroa ja se ratkaisi paikkakunnan valinnan mainitussa tapauksessa Helsingin eduksi.
1200 euroa vuosia sairaanhoitajana työskennelleen palkkana on todella naurettavaa, jopa loukkaavaa.
EDIT: Kyseessä siis anestesiaan tms. leikkaussalihommiin erikoistunut erikoissairaanhoitaja. Mukana mm. sydämensiirroissa yms.
No niin, kellekään tuskin oli yllätys tämä uutinen:

Hoitajien palkat OECD-maiden huonoimpia

Suomalaisten lääkäreiden ja sairaanhoitajien palkat ovat teollisuusmaiden häntäpäässä.

Suomalaiset hoitajat tekevät työtään huomattavasti halvemmalla kuin muualla teollisuusmaissa.

Asia selviää OECD:n eli teollisuusmaiden yhteistyöjärjestön tuoreesta raportista.

Esimerkiksi suomalaiset sairaanhoitajat saavat viidenneksen vähemmän palkkaa kuin heidän kollegansa OECD-maissa keskimäärin.

Päättäjien lunastettava lupauksensa

Terveys- ja sosiaalialan ammattijärjestön Tehyn puheenjohtaja Jaana Laitinen-Pesola sanoo, etteivät tilastot olleet yllätys. Hänen mielestään hoitoalan palkkoja pitää korottaa tuntuvasti, jos tulevaisuudessakin halutaan säilyttää Suomessa sosiaali- ja terveyspalvelut.

Laitinen-Pesola korostaa, että päättäjien pitää vihdoin ensi syksynä lunastaa lupaukset hoitajien palkkojen nostamisesta.
Hassua, että tuo ero on muka vain viidesosa, koska esim. mainitussa tapauksessa Britanniaan verrattuna suomalainen palkka oli vähän yli viidesosa Britannian palkasta, ei siis viidesosan pienempi. Norjaankin verrattuna palkkaero on jotain ihan muuta kuin viidesosa.