Olimpa tuossa risteilyllä Tukholmassa - kävellessäni NK:lla sain soiton Kiinasta. Ensin soittaja yritti puhua kiinaa ja minä yritin vaihtaa englantiin. "My english bad" totesi soittaja ja sanoi vielä "name", johon vastasin sanomalla uudelleen nimeni - tähän soittaja sanoi "sorry" ja sulki puhelimen.
Pari tuntia myöhemmin sain soiton HelsinkiVantaan rajavartijalta, joka kysyi olenko tulossa vastaan kiinalaisryhmää :eek!: Lahden kaupungin vieraaksi tulossa olleella ryhmällä oli kuulemma lappu, jossa oli minun numero. Pyysin vain anteeksi ja hän lupasi jatkaa selvittelyä
... en sitten tiedä mitä tuossa tapahtui, mutta tänään minulle soitettiin suomalaisesta numerosta ja yritettiin puhua kiinaa, eli kai he Suomeen pääsivät :eek!:
Niin ja sitten aamulla kun oltiin tulossa Helsinkiin, niin mentiin kannelle - laivan perän päällä leijui rajavartiolaitoksen
helikopteri ja toisella sivulla kaahasi heidän bootti. No lehdestä sitten selvisi, että joku oli aamulla hypännyt laivasta ja se oli toki johtanut pelastusoperaatioon....
Niin ja ehkä se tärkein ilmoitus, eikä niin merkityksetön
Olin liikkeellä naisen kanssa, foorumilla on taas yksi sinkku vähemmän :eek!: :idea: :ahem: