Kuuluiko yhtään hanhiparvea? Nyt on tundrahanhella meno päällä. Ääni on kilkattava.Sam sanoi:Miten missasit saunan :eek!:
Minä kävin ja oli pakko jäähdytellä pihalla ettei jälkihiki puske pahasti päälle. Loistava ilma juuri tuollaiseen :thumbup:
Kuuluiko yhtään hanhiparvea? Nyt on tundrahanhella meno päällä. Ääni on kilkattava.Sam sanoi:Miten missasit saunan :eek!:
Minä kävin ja oli pakko jäähdytellä pihalla ettei jälkihiki puske pahasti päälle. Loistava ilma juuri tuollaiseen :thumbup:
Eilen näin ulkoillessa yhden kurkiauran. Komea näky.jupla sanoi:Kuuluiko yhtään hanhiparvea? Nyt on tundrahanhella meno päällä. Ääni on kilkattava.
Lämmäytämme normaalisti oman saunan ke ja la. Siitä missaus. Muina päivinä joutuisi saunomaan kera pyykkien.Sam sanoi:Miten missasit saunan :eek!:
Käymme saunassa joka päivä, vaikka tälläkin hetkellä on kaksi koneellista pyykkiä naruilla kuivumassa. Yleensä edelliset saa otettua pois ennen saunomista ja seuraavat sitten melkein heti jälkeen. Nyt on täytynyt ottaa käyttöön lisätilojakin tuohon.Il Tempo Gigante sanoi:Lämmäytämme normaalisti oman saunan ke ja la. Siitä missaus. Muina päivinä joutuisi saunomaan kera pyykkien.
Paras kaikista, koska olen eniten postannut.ahem.ahem.:ahem: :ahem: :ahem:haju sanoi:Päivällä havahduin totuuteen, että tämä otsikko oli vapaan parhaimmistoa.
Kas siinäpä merkityksellinen postaus.kouvotsvoni sanoi:Paras kaikista, koska olen eniten postannut.ahem.ahem.:ahem: :ahem: :ahem:
WANHA!Slartibartfast sanoi:Olis muuten aika järkyttävä homma lukea läpi koko tämä toikki. Tässähän piilee pieni vaara, että joku on jo postannut samasta aiheesta olevan kirjoituksen ja toiset pääsevät huutamaan, että WANHA! :doubtful:
Luit sitten pikaisesti koko ketjun?AJ sanoi:WANHA!
Eikös tästä pikaisesti lukemisesta oo jo ihan tarpeeksi toikkeja?Slartibartfast sanoi:Luit sitten pikaisesti koko ketjun?![]()
OoPee sanoi:Noniin, nyt sitten kaikki X-Box 360:n omistajat huutamaan ittellenne pelikaveria eBaysta, vielä olis muutama tunti aikaa!
http://cgi.ebay.com/I-Will-Be-Your-X-Box-Live-Friend-On-Halo-3_W0QQitemZ320164324688QQihZ011QQcategoryZ4596QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
![]()