Micael
Micael
Tulihan tuo katsottua ja Loetkoe :n Heikki siinä ohjelmassa mainitsikin.Jee, mun ehdotus meni Kovalaiselle asti Maikkarin kautta. Kattelikohan kukaan aamulla maksuttoman puolen F1-ennakkoa?
EDIT: Jaa, searchillahan tuo löytyikin.![]()
Tulihan tuo katsottua ja Loetkoe :n Heikki siinä ohjelmassa mainitsikin.Jee, mun ehdotus meni Kovalaiselle asti Maikkarin kautta. Kattelikohan kukaan aamulla maksuttoman puolen F1-ennakkoa?
EDIT: Jaa, searchillahan tuo löytyikin.![]()
Tarpeeksi kauan kun katsot niin tunti hurahtaakin alle aikayksikön.Taidan mennä katsomaan radion kelloa.
Kloten Flyers - SC Bern 4 - 6Tänään edelleensijoitin tuon aiemman voittoni Sveitsin jääkiekon sinkkukohteeseen Kloten-Bern.
Tupla tai kuitti.
Tämän jälkeen veikkauksen pelitilillä on joko 0 euroa tai 143,9 euroa
Kukaan muu ei. :thumbup:Haluan möötetä hahmo azlyn.
Yllättäen tripla ja trio kusi, mutta pitkävetolappu kuittas pelatut rahat. Että ihan hyvin.Kävin pelaamassa lisääkin, ettei varma tappio jäisi aivan merkityksettömäksi.
Sitäkin. Väsyttäääääääääääää.Heh, melkein pelkkää lumityötä ollut tämäkin päivä.
Mikäs Neiti-Aika susta on tullut?Konstantinopolista tuli Istanbul 80 vuotta sitten. Ja viikko sitten tuli kuluneeksi 75 vuotta siitä kun Persiasta tuli Iran. Tiedoksi.
Voi kauhistus. Voisin kuvitella, että minulla sattuisi juuri noin. :eek!:Sainpa tilattua vissiin viimeiset uudet asiakirjat hävinneiden tilalle. Trafista os. Akesta ne.
Mutta kerroinko jo täällä, esimerkiksi Mieliala-toikissa, miten hävisivät? No, siivouksen lomassa päätin käydä kaikki paperit, vanhat asiakirjat sun muut läpi ja hävittää turhat pölyttymästä ja turhia sekoittamasta. Lajittelin paperit tarkasti vanhoihin tarpeettomiin ja uusiin tähdellisiin. Helppo homma. Ja vissiin liian helppo kun vedin silppurin läpi väärän pinon.
Onneks ei oo nuita töitä tarttennu tehdä tänään.Heh, melkein pelkkää lumityötä ollut tämäkin päivä.