Tämä kuuluisi paremmin tuonne treenitopikkiin asiakeskustelun puolelle. Mutta en sinne ole tullut kirjanneeksi kuntoilemisiani, vaikka olen kyllä aerobista kuntoa treenannut hiihtämällä sekä myös lihastreeniä tehnyt, niin ajattelin kirjoittaa tänne.
Olin viikonloppuna työpaikkani talvipäivillä Madonna di Campigli....eiku, Sappeessa Pälkäneellä. Osallistuin siellä pujottelukisaan, ja ensimmäisen kerran sain Forssa III:sta lähtien kateissa olleen kilpailufiiliksen päälle. Meillä oli skimbauksessa kolmen hengen ryhmäkilpailu, mutta "jouduin" laskemaan kaksi laskua, koska yhdelle meidän joukkueessa iski yllättävä aamumigreeni. Päästiin hopealle, ja jos olisin laskenut itse kaikki laskut, oltaisiin oltu kirkkaasti ykkösiä. Varsinkin toisella laskulla tuli sellainen fiilis, joka silloin tulee kun karting-autolla ajaa hyvää kierrosta; suoritusta ei sinänsä ajattele, vaan asiat tapahtuvat selkäytimestä.
Rata oli liian helppo, mutta riitti siihen, että sain tappofiiliksen takaisin päälle. Olkaa varuillanne, olen taas nopea. Autonkin ratissa!