Talviharjoittelutopic

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

FO110K

Banned
yritetään ajamaan suoraan klo 14:15, jos ei onnistu niin ollaampahan sit valmiina odottamassa 16 rykäsyä :)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Sun kannalta harmi, että Jukola on vasta ensimmäisen Hyvinkään kisan jälkeisenä viikonloppuna.. Voi olla että siellä tippuu muutama kilo, jos oot menossa.
Uskon että olen mutta hyvissä ajoin jo ennen sitä minun PITÄISI olla haluamassani painossa. Eniten Jukolan osalta kismittää ettei mikään KKWCS-kisa osu samaan viikonloppuun. Nyt tullee 4 reissua Hyvinkäälle kesän aikana. Mutta semmoista se on.
E: Follolle. Jukolan lähtö on lauantai-illalla klo 22-23 paikkeilla eli ei haittaisi.

7.2. liittyen..

Tsekkasin tilanteen, nyt tilanne näyttää tältä: 13-14.15, 15-16, 17-19

Eli tiukille menee, mitäs me nyt tehdään?
Voi piru. Jos täältä tullaan niin sitten jo klo 14ksi jolloin paremmat mahkut ehtiä ajaa yhteensä kolmisen erää väleissä 14.15-15 ja 16-17.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jeba.. klo14:15 on hyvä..
Siinä kolmelta voi käydä vaikka kebabilla ja tulla sit takas radalle. :D

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Uskon että olen mutta hyvissä ajoin jo ennen sitä minun PITÄISI olla haluamassani painossa. Eniten Jukolan osalta kismittää ettei mikään KKWCS-kisa osu samaan viikonloppuun. Nyt tullee 4 reissua Hyvinkäälle kesän aikana. Mutta semmoista se on.
E: Follolle. Jukolan lähtö on lauantai-illalla klo 22-23 paikkeilla eli ei haittaisi.
Juup.. ja sitten oltais saatu KKWCS-kisan jatkot näppärästi Jukolan katsomoon kannustamaan.. :D Tosin, mikäli oikein muistan Salon Jukolasta, niin ei siellä katsomossa kauheasti kännisiä ollut.. Mutta Hyvinkää voi olla eri juttu. :D

DW

2009-2016
Kyllä meni ihan persiilleen tuo varaustilanne nyt:mad: Viitsiikö edes lähteä?
....kele

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kyllä meni ihan persiilleen tuo varaustilanne nyt:mad: Viitsiikö edes lähteä?
....kele
Taitaa peruuntua - meidän osalta, ei viitsi tunnin takia sinne saakka lähteä. Tai ainakin mä jätän väliin, mikäli nyt oikein ymmärsin että siellä täällä on 45-60 min vapaita pätkiä, eikä niidenkään ruuhkaisuudesta tiedä.

Harmi! :(

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Hm, harmillista. Ehtisihän tuossa toisaalta sessiot ajaakin, eipä se huonokaan tapa ole viettää aikaa hahmojen kanssa jutellessa. Toisaalta taas hankaloittaa asioita paljon.

Noh, itse ainakin olen silti paikalla.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Joo kieltämättä meni nyt kyllä hankalaksi tuon varaustilanteen kanssa.. :(

Mutta olen myös itse edelleen tulossa, vaikka Hyvinkäältä tulenkin.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itse lähden jos joku muukin täältäpäin lähtee, ja nuo 2 väliä pysyvät vapaina joista juttelin eli klo 14.15-15 ja 16-17.
MiniGP:llä ei niin väliä, pääasia että 2-3 (mieluummin 3) rundiakin saisi vedettyä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Itse lähden jos joku muukin täältäpäin lähtee, ja nuo 2 väliä pysyvät vapaina joista juttelin eli klo 14.15-15 ja 16-17.
MiniGP:llä ei niin väliä, pääasia että 2-3 (mieluummin 3) rundiakin saisi vedettyä.
No siis, jos me ollaan siel sillai et pidetään tunnin tauko siinä välissä ja jatketaan ajamista sitten, niin voisihan tuota edelleen harkita. Tai jos ehtii ajaa riittävästi sen eka tunnin aikana...

Matkakustannukset toki olen mukana jakamassa.

Pohdin asiaa huomenna uudestaan paremmalla hapella.

FO110K

Banned
Itse sihtaan sinne edelleen n. kahdeksi, katsoo sittne paikanpäällä mitä/miten kerkiää ajamaan :)

DW

2009-2016
Neljä tuntia autossa istumista ihan sen takia, että voit päästä istumaan autoon.:rolleyes: Tulospalvelun antiin lienee tyytyminen, jos nyt joku kerkeää jotain julkaistavaa suoritusta tekemään. Harmi, olisi voinut olla poikkeuksellisen hyvät harkkavastukset tällä kertaa radalla:dunno: No maaliskuussa sitten viimeistään ajellaan.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itselläkin alkaa olemaan olo että uusi yritys joku toinen päivä, ennen maaliskuun loppua kuitenkin. Ei riskiä ettei siellä pääsisikään kunnolla ajamaan niissä pienissä väleissä :dunno:
Jos Turun radalle sitten sunnuntaina. D? D?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Toikin postausmääriin jos perustaisi tietämyksensä, niin Jacques vetänyt semmoista talvitestiä, että jäisi valaistu Fioranokin toiseksi testien määrässä:p

Jos sitä sunnuntaina taas eksyisi ajamaan..kattoo nyt. On kyllä pirun tarkkaa noitten renkaitten kanssa, ärsyttävää oikeastaan. Pitäisi löytää sopiva rako, jotta olisi ajettu kisat ja warmupit alle ennen omaa vuoroa, jotta olisi mahdollisuus parantaa omaa parastaan.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.