Talviharjoittelutopic

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Sitten kun on perusjutut hanskassa, aletaan hieromaan jarrupaikkoja...

On sulla vielä jokunen viikko aikaa! Mä tässä veikkaan hiljaa mielessäni jo yhtä tai kahta jokeria B-finaalin voittoon ja se ei ole jakkues :wink:
Dominic ainakin saattaa olla musta hevonen. :ahem:

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Mä tässä veikkaan hiljaa mielessäni jo yhtä tai kahta jokeria B-finaalin voittoon ja se ei ole jakkues

Ja nyt niitä veikkauksia A, B ja C-finaalien tulosjärjestyksistä ja perustelut. :D

Vakavasti otettuna olisi kiva lukea mitä ihmiset veikkaa järjestyksiksi ja millä perusteilla, ja muutenkin puntaroida voimasuhteita. Kisaan kuitenkin enää nelisen viikkoa.

FO110K

Banned
Itse olenkin jo aiemmilla sivuilla nnustellut niin paljon että nyt totean vain että nopein voittaa, muut on häviäjiä! :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mä tässä veikkaan hiljaa mielessäni jo yhtä tai kahta jokeria B-finaalin voittoon ja se ei ole jakkues :wink:
Itsekin veikkaan hiljaa mielessäni yhtä tai kahta jokeria A-finaalin voittoon ja se ei todellakaan ole Racer X. ;)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mä veikkaan, että NotJiipee yllättää tasonnostollaan jo Myllypurossa ja valloittaa B-finaalin häntäpään kolkutellen samalla keskikastin ovea. Kauden edetessä ottaa ukrainalaisen pakko-otteen tallikaveristaan puristean hänestä vetelät pihalle.

Örfil

Guest
Itsekin veikkaan hiljaa mielessäni yhtä tai kahta jokeria A-finaalin voittoon ja se ei todellakaan ole Racer X. ;)
Meissä on se ero että toisella meistä pitää hermo kisatilantessa ja toisella ei. Oli sitten kyseessä A- tai B-finaali. 3. tai 4. sijakin on ok.

FO110K

Banned
Ja muistutuksena junnuille että onhan se häpeä jos häviätte v.-62 syntyneelle hepulle ;)
no jaa, veikkaan että saisin radalla turpaan A. Prostiltakin, ja se sentään on -55 syntynyt :rolleyes:
seriously, mulle ei ainakaan haittaa hävitä vanhemmilleni, teillä kuitenkin on sitä ajokokemusta niin paljon enempi.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Meissä on se ero että toisella meistä pitää hermo kisatilantessa ja toisella ei. Oli sitten kyseessä A- tai B-finaali. 3. tai 4. sijakin on ok.
Miksi sä haluat koko ajan verrata itseäsi muhun? Mua ei vois vähempää kiinnostaa. :tongue:

Mä en oo muuten kyllä mielestäni kovinkaan montaa kertaa hermoillut.. sadekelin tunaroinnit menee ihan paskan ajotaidon piikkiin.
Mutta dissaa toki vielä lisää kun vauhtiin pääsit. :ahem:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Ja muistutuksena junnuille että onhan se häpeä jos häviätte v.-62 syntyneelle hepulle ;)
Ei oo mulle ainakaan mikään häpeä hävitä taitavalle kuljettajalle.. :doubtful:

Miten toi ikä vaikuttaa mitenkään? Miksi se pitää kokoajan mainita? Eikai Jussilla ole ikäkriisi päällä? :D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Toivottavasti tuo talvitestien anti näyttäytyisi radalla kuin Fioranon testit konsanaan.. Jollei ja pyörin C-finaalissa, niin en ala:mad:

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Selkeästi kuitenkin otat tuon ikäsi joka kerta esiin. Ei se, että olet vanhempi tarkoita sitä että nopeutesi olisi yliluonnollista ja täten olisit salaisesti universumin nopein karting-kuski ja kaikkien nuorempien pitäisi häpeästä suorittaa harakiri. Ei, se tarkoittaa sitä että sinulla on ollut enemmän aikaa harjoitella kuin muilla, ja olet täten etulyöntiasemassa ;)

En tiedä sitten miten itse käsität asian, mutta tuo kommentointisi hahmo Jacquesia kohtaan alkaa olemaan jo hieman nenäkästä ja olet selvästi valinnut hänet silmätikuksi provosoimalla. Ehkä alkaa pieni pelko hiipiä puseroon, vaikka ilmankin syytä...? En tiedä sitten miten itse käsität tilanteen, mutta eivät nuo viestit ja herjat esim. kisahermojen kestävyydestä ja hieman ylitsepursuava oman paremmuuden pönkitys ja "ikärasite" johon puutuin jo aiemmin kovin auttavaiselta vaikuta. Eivät edes ole kivaa luettavaa ulkopuoliselle, kuten allekirjoittaneelle.

Tämä oli toki vain oma mielipiteeni ja vanhempana = viisaampana varmasti tiedät tämän(kin) asian paremmin.

Örfil

Guest
Notjiipee:tä jos ärsyttää liikaa, niin voi toki jättää kisat väliin. Kunhan hupailen ;)

Viimeksi muokattu:

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Eli se, että esitän mielestäni aiheellista kritiikkiä viimeisimmistä viesteistäsi tarkoittaa siis sitä, että minun ei pitäisi osallistua koko sarjaan? Vaikka tämä saattaa ollakin hyvin pitkälle kahden miehen diktatuuri, ei se varmastikaan tarkoita sitä, etteikö muilla olisi oikeutta esittää mielipiteitään - myös kriittisiä sellaisia. Tein tämän vielä mielestäni suhteellisen asialliseen sävyyn, joten mikä tässä nyt kiikastaa?

Vai eikö ylpeys kestä vastata viestiini asianmukaisesti? :confused:

EDIT: Niin, ja olit ehtinyt editoimaan. Alunperinhän tuossa luki vain:
Racer X sanoi:
Notjiipee:tä jos ärsyttää liikaa, niin voi toki jättää kisat väliin.

FO110K

Banned
nohnoh, jätetääs ne teot & uhoomiset sinne radalle :)

Jakkeus on uhonnut kieltämättä aika hyvin talven mittaan, ja syystäkin, pari valonpilkahdusta on mylliksen reeneissä tullut.
Eli eipä kannata ihmetellä vastapiikkejä, toisaalta taas sitten mielipiteitä pyydettiin juurikin sijotuksista joita X antoi...

Toiselta sivulta taas X otapa rauhallisesti, eiköhän se Mylliksen aika-ajo palauta Jaqun taas ruotuun, turha täällä on ärhennellä kun radallkin voi ;)

PS. mitä tuohon ikäjuttuun tulee, niin käsittääkseni se tulee piikkinä jotta nuoremmat tsemppaisi enemmän kisoissa ;)

Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.