Talviharjoittelutopic

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kyselin ja tutkiskelin tuossa minkämoista vastustajaa kellon lisäksi tuolla Joensuun sisäkarting-radalla TOP-listoilla (missä olen nyt sijalla 19.). Ainakin sm-tasolla 1 ajelee autocrossia, 1 jokkista ja pari palkittu Joensuun ua:n toimesta karting-ajeluistaan sm-tasolla (toinen ainaskin raket jr toinen Yamaha-luokassa).. Nottei nyt mitään ihan käsiporukkaa ja ihan hyvä mittapuu:ahem:

Örfil

Guest
Kiva päästä huomenna Myllypuroon kurvailuhommiin. Toivottavasti ei tule pahasti takkiin...:thumbfh:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kylhän sitä miekin ajelisin talvitestejä Myllypurossa jos olisi vieressä tai "vieressä":frank:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Nyt olisi kyllä kova houkutus osallistua, kun on näin kovatasoinen joukko menossa treenaamaan. :cool: Luulen kuitenkin, että jätän väliin tällä kertaa, kun viime viikolla tuli jo ajettua. Kaiken lisäksi olisin ehkä tukkonakin monille, koska en ole mielestäni tarpeeksi nopea Myllypurossa. En oikeastaan olisi ajanut viime viikollakaan, elleivät pari kaveria olisi halunneet kokeilla kartingia.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kaksi settiä tuli sitten maradonan kanssa ajeltua.. Ensimmäisellä kerralla olin 4 sadasosaa nopeampi ja toisella taasen jäin 7 sadasosaa. Ei kierrosennätykset vaarassa, mutta olipahan tiukkaa vääntöä toisessa setissä, kun kilpaa ajeltiin.

190min talvitestejä takana.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Selma. Saatan ilmestyä paikalle. Harjoitusrundeja tarkoitus siis vetää?
Mun mielipide ainakin, että yksittäisiä harjoitusrundeja. Mini-gp:stä jäi viimeksi huono maku kun eka ryhmä joutui kylmälle radalle; jokainen siitä suoraan B-finaaliin. Muutenkin silleen kivempi treenata porukalla hyvässä hengessä, katsella vinkkejä toisten ajamisesta ja vaihtaa kuulumiset.

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Mun mielipide ainakin, että yksittäisiä harjoitusrundeja. Mini-gp:stä jäi viimeksi huono maku kun eka ryhmä joutui kylmälle radalle; jokainen siitä suoraan B-finaaliin. Muutenkin silleen kivempi treenata porukalla hyvässä hengessä, katsella vinkkejä toisten ajamisesta ja vaihtaa kuulumiset.
Totta. Ja harjoitusrundit ovat myös halvempi vaihtoehto, eli olen itsekin sen kannalla tällä kertaa.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Yksittäisten harjoitusrundien kannalla minäkin. Voi olla viimeiset harjoitukset omalta osalta ennen kisaa..

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Meitä taitaa olla jo enemmän kuin yhteen ajoerään mahtuu. No, 3 rundia silti ajattelin tempaista. 7,5 kiloa syksystä laihtuneena (projekti edelleen kesken). Mielenkiintoista kun mukana taitavat olla kaikki (2) tämän talven 29-ajan alittajat eli DW ja NB. Lisäksi, millaista painetta meikäläiselle heittävät muut kuten esim. Andy jne. Saavumme paikalle vähän ennen klo 15:ttä.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Eli siis huomenna Myllypuroon on menossa:

- Nasty
- Williams
- Follo
- Racer X
- DickW
- Cmoney
- Dominic
- Andy
- NotJiipee
- Jacques

Melkoset karkelot on siis tulossa, vaikka ei ole edes kisasta vielä kyse. :ahem:

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Oisko Jacqueskin kymmenentenä menossa mukana...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
mä tuun luultavasti pikkudarrassa, mutta ei se haittaa jos ei alkoholia ole enää veressä :)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Eli siis huomenna Myllypuroon on menossa:

- Nasty
- Williams
- Follo
- Racer X
- DickW
- Cmoney
- Dominic
- Andy
- NotJiipee
- Jacques

Melkoset karkelot on siis tulossa, vaikka ei ole edes kisasta vielä kyse. :ahem:
Voi jumalauta, mikä porukka. Tarvii varata vessapaperit jo valmiiksi.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.