Talviharjoittelutopic

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En nyt ehdottomasti, muutama jannu siellä on yllättänyt mutta Nasty on aina nopea.

Itse uskoisin finaalien menevän about näin, vaikka uusi olenkin (ei järjestyksessä):

A: Nasty Boy, WoPe, Nipsuhuuli, Cmoney, FO110K, Nipzy, PeePee, Fossiili
B: Jacques, pbBMW, DickW, LFB, Dominic, Kouvotsvoni, Andy
C: Joni, Totke, NotJiipee, Williams-, Jaska, "Mr.X", Asko.S, öö ruz
Noh, anyway.. DickW on kyllä sen verran nopea, että ajaa A-finaalissa vaikka sattuis huonokin tuuri auton kanssa. Luultavasti hän on voittotaistelussa mukana.

Ja B-finaalissa viime vuoden esitysten perusteella ennemmin Asko S. tai öö ruz kuin kouvo.. Toki kouvo on treenannut paljon, joten voi myös B-finaaliin yltää. Sama pätee myös suhun.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ottaen huomioon, että Totke oli viime vuoden C-lähdössä ainut edellä ollut, ja olisin ehken ohikin päässyt jos ohituspaikkoja olisi ollut..ja Asko S. jäi taakseni, niin enpä tok' tiedä;) Aika paljon autosta kiinni miten käy tänä vuonna..ja realisoituuko Joensuun Fioranon nopeus millään tavalla kilparadoille.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Ottaen huomioon, että Totke oli viime vuoden C-lähdössä ainut edellä ollut, ja olisin ehken ohikin päässyt jos ohituspaikkoja olisi ollut..ja Asko S. jäi taakseni, niin enpä tok' tiedä;) Aika paljon autosta kiinni miten käy tänä vuonna..ja realisoituuko Joensuun Fioranon nopeus millään tavalla kilparadoille.
Asko ajoi viime vuonna lähes koko kauden ja kehittyi valtavasti. Oli loppukaudesta mun kanssa suurinpiirtein samaa tasoa. Siihen perustin tuon oman arvioni, mutta tosiaan sulla on ollut vahva harjoittelurupeama Joensuun Fioranossa, joten olet vähän mustana hevosena kyllä.

FO110K

Banned
no jopas onkin, kaikilla muilla tuntuu olevan muhun isompi luotto kuin itsellä :D
en mä nyt niiiiin nopea ole tuolla(kaan)....

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Asko ajoi viime vuonna lähes koko kauden ja kehittyi valtavasti. Oli loppukaudesta mun kanssa suurinpiirtein samaa tasoa. Siihen perustin tuon oman arvioni, mutta tosiaan sulla on ollut vahva harjoittelurupeama Joensuun Fioranossa, joten olet vähän mustana hevosena kyllä.
No sisäradoilla taisin olla melkeinpä joka kerta mukana? Kuitenkin aika erilaista ajaminen "oikeilla" radoilla, kuin sisä-monacoissa.. Niin ja Micrallakin olen ajanut enämpi kuin varmaan kukaan muu KKWCS-sarjalainen, ei niillä ajoillakaan opi ajamaan sisäradoilla kovaa karting-kaaralla.

Jacques

Sijainti
Helsinki
No sisäradoilla taisin olla melkeinpä joka kerta mukana? Kuitenkin aika erilaista ajaminen "oikeilla" radoilla, kuin sisä-monacoissa.. Niin ja Micrallakin olen ajanut enämpi kuin varmaan kukaan muu KKWCS-sarjalainen, ei niillä ajoillakaan opi ajamaan sisäradoilla kovaa karting-kaaralla.
Mites KIC:ssä meni teidän välillä? En enää muista..
Noh, kuten sanoin.. Oot treenannut hyvin, joten saatat olla yllättävänkin kova.. Kukaties vaikka kepität meikäläisenkin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mites KIC:ssä meni teidän välillä? En enää muista..
Noh, kuten sanoin.. Oot treenannut hyvin, joten saatat olla yllättävänkin kova.. Kukaties vaikka kepität meikäläisenkin.
Aika-ajot:
Koodi:
15. #4 Asko S. 31.150
16. #14 Totke 31.298
17. #20 öö ruz 31.299
18. #8 kouvotsvoni 31.668
19. #6 Joni 32.006
Kisa:
Koodi:
6. (16.) #11 Asko S. 15.195 30.594
7. (17.) #9 Totke 16.991 30.786
8. (18.) #5 Joni 25.78231.246
9. (19.) #6 kouvotsvoni 1-kierr. 31.631
Kisassa oli kyllä täys ruoska (tai ei ainakaan minun ajopirtaani sopinut mitenkään) ja Joni pääsi ohi heti alussa.. Sitten huomasinkin ajavani yksinäni ja driftailin maaliin asti yrittämättä edes:thumbfh:

Suzukartissakin olin mukana. Olin viimeinen maaliin tulija ja toiseksi viimeinen aika-ajoissa.. Kisahan meni siinä pieleen, kun pari kertaa sattui ja tapahtui.. Asko S:lle hävisin kummankin nopeimmissa kierroksissa puolen sekuntia.

Viimeksi muokattu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Ai Totke oli noinkin kova kicissä.. Oon pitänyt sitä jamppaa ihan kädettömänä. :D

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Niin, eli viikon päästä (viikko ennen kisaa) Pyllymurossa treenit, jos oikein käsitin? Näihin pääsen varmaankin jo paikalle.

Örfil

Guest
Testikielto on astunut voimaan tänään. Siis eikö tämä ollut tiedossa kaikilla? :eek:

Ei vaineskaan, senkun rälläätte : )

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Täytyy katella, että jos nyt vielä kerran eksyisi treenaamaan vielä vähän ennen kisaa.. Vaikka eilen sanoinkin muuta. :D Voisi sinänsä ollakin hyvä kokeilla tuota..

Ilmeisesti ei (Racer X:än postaukseen liittyen)

A-ja B-ryhmän testikielto astui voimaan tänään, hitaat saa treenata. :wink:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Niin, eli viikon päästä (viikko ennen kisaa) Pyllymurossa treenit, jos oikein käsitin? Näihin pääsen varmaankin jo paikalle.
Joo.. 21.3. vois olla hyvä, jos ei ole varauksia.

Testikielto on astunut voimaan tänään. Siis eikö tämä ollut tiedossa kaikilla? :eek:

Ei vaineskaan, senkun rälläätte : )
Käytämme viime kauden ajokalsareita, emmekä sen takia riko testikieltoa, joka kohdistuu tämän alkavan kauden 'kalustoon'. :ahem:

Örfil

Guest
Ja taas löytyi säännöistä jakkuesin kokoinen porsaanreikä :ahem: ;)

Tästä saattaa tulla penaalia!

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Toisaalta viime kauden Myllypuro oli mun ensimmäinen karting-kisa ikinä, jossei joskus lapsuudessa ajettua ajelukertaa lasketa. En mä kait ainakaan siitä huonommaksi ole muuttunut. :) Toki moni on talvella reenannut paljon ja meikäläinenkin on neljä-viis kiloa painavampi kuin tuolloin Myllypurossa, joten en pidä mahdottomana että tässä porukassa tulos on viimevuotista huonompi.

Ai Totke oli noinkin kova kicissä.. Oon pitänyt sitä jamppaa ihan kädettömänä. :D
Vatasen jalat ja omat kädet. :eek:

WoPen kuskiarvio musta Tampereen kapakissa Kaanaan jälkeen oli kyllä ihan hauska. Tiivistettynä: reikäpää. :D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minullekin tullut painoa 3 kiloa viime vuodesta, joten ei yhtään aleta siellä niin:frank: Painohan vaan parantaa vauhtia, jos mutkiin alkaa kallistella:ahem::ahem:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.