Talviharjoittelutopic

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Enempi kertoisi kuitenkin vielä, jos olisi vertailut 6,7 - 7,8 - 8,9... Nyt periaatteessa saattoi kierrokset 6 ja 7 mennä 35,00 ja 35,13 ja sitten 8 ja 9 35,70 ja 35,898. Eli "sopivissa" väleissä kun vaihtuu keskinäiset vertailtavat, mahdollinen epätasaisuus peittyy kun kaikkia ei vertailla toisiinsa. En toki väitä epäileväni moista saati pidä sitä niin todennäköisenäkään :)
Cmoneyn pyynnöstä tein sitten vielä uuden vertailun:
(Kyseessä siis eka veto, autona #2)

Koodi:
[B]Lap	Time difference[/B]
6,7	      0,130s
7,8	      0,015s
8,9	      0,018s
9,10         0,250s
10,11	      0,196s
11,12	      0,008s
12 13	      0,524s
13,14	      0,049s
[B]Ka	      0,149s[/B]
En tiedä mitä mieltä muut on tuosta, minä ainakin olen ihan tyytyväinen. :)

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Näyttää jo siltä että olisi itselläkin tekemistä moiseen tasaisuuteen tällä kokemuksella. Varmaan joku ohitus tai pieni ajovirhe ollut tuossa kierrosten 12 ja 13 paikkeilla :)

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Silloin kun ajoimme viime keväänä kisan Myllypurossa, radalla oli pitoa valtavasti verrattuna normaaliin tasoon. En oikein jaksa uskoa, että eilen pidon määrä olisi ollut yhtä hyvä.

FO110K

Banned
Silloin kun ajoimme viime keväänä kisan Myllypurossa, radalla oli pitoa valtavasti verrattuna normaaliin tasoon. En oikein jaksa uskoa, että eilen pidon määrä olisi ollut yhtä hyvä.
Niin, samanlainen pito oli edellisenäkin päivänä kun kävin treenaamassa :)
Tietty ihan lopussa, viimesten finaalien aikana rata oli nopea, en kiistä.
Lähinnä vertasinkin Myllypuron aika-ajoa (jossa W oli ekassa ryhmässä, eli neljäs ajoryhmä sinä aamuna vasta)
Mutta joo, turhaa tietty spekuloida kun ei tiedä mitä kaikkea sille lattiallekaan on tehty...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Niin, samanlainen pito oli edellisenäkin päivänä kun kävin treenaamassa :)
Tietty ihan lopussa, viimesten finaalien aikana rata oli nopea, en kiistä.
Lähinnä vertasinkin Myllypuron aika-ajoa (jossa W oli ekassa ryhmässä, eli neljäs ajoryhmä sinä aamuna vasta)
Mutta joo, turhaa tietty spekuloida kun ei tiedä mitä kaikkea sille lattiallekaan on tehty...
Tota yritin sanoa vaihtelevuudella.. Keväällä kun käytiin arki-iltoina treenaamassa niin rata oli tosi liukas.. Sitten kisassa oli paljon parempi pito.. Muistaakseni kaikilla salaharjoittelijoilla tippui noin sekunnilla aika jo harjoituksissa..
Jotenkin mäkin kyllä ajattelisin että viikonloppuisin olisi parempi pito, mutta toisaalta saattaa olla ihan satunnaisvaihtelua. Ja tosiaan siitäkin riippuu millaista porukkaa on ollut ajamassa. Meillähän se pito tosiaan parantui session aikanakin huomattavasti kun kaikilla nyt oli ajolinjat kohdillaan.. Jos on sellainen porukka, joka ajelee missä sattuu, niin ei kai sitä pitoakaan tule niin hyvin.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Mä varmaan käyn ajelemassa tällä viikolla kun jäi viime viikolla väliin.. ilmoittelen täällä samana päivänä kun olen menossa, jos joku haluaa messiin.. teen samalla pyörälenkin, joten en välttämättä osaa sanoa tarkkaa aikaa.. eli asennoidun yksin treenaamiseen.

FO110K

Banned
Njoo, voihan se pitotaso vaihdella melkosesti tommosessa maaluolassa...

Kun Jacq meet sinne niin katsele/kysele samalla millasta lattiaremppaa sinne tehtiin :)

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
En tiedä saako tästä mitään lisäinformaatiota radan pidon suhteen, mutta ainakin itse huomasin ekassa vedossa sellaisen ilmiön, että erityisesti ekassa ja viimeisessä mutkassa sekä siinä toisessa(?)vasurissa (siis se mutka joka tulee sen radan alkuosassa olevan oikea-vasen mutkayhdistelmän jälkeen) tuntui välillä lipsuvan/liukkaalta. Tuntu siltä, että meinas perä lähteä alta..

En tiedä.. Saattoihan se johtua ajotavastakin.. Näin äkkiseltään en muista, että silloin keväällä olisi yhtä paljoa esiintynyt vastaavaa lipsumista / liukastelua ko. paikoissa kuin mitä eilen.

Paha vertailla tota eilistä ja toukokuun kisaa noin niin kuin yleisesti, kun oma taso on nykyään eri luokkaa.

Nasty Boy

-2-
Sijainti
Tuusula
Lauantaina olin tuolla maanalla ajamassa kylmällä radalla ja autoilla. Liukasta oli kyllä, jos ei aivan puolesta välistä suoraa saannu heittää autoa ekaan kurviin, ja meni silti leveex, niin ei paljoo puuttunu. Lattiaa en paljoa huomannu zuumailla...
Ekassa vedossa oli siis tosi liukasta ja kello näytti 29.2
tokaan vetoon vähän tuli jo pitoa ja samalla autolla 28.5

Meinasin sunnuntaina ensin tulla paikalle, mutta lauantai-ilta meni sit siihen malliin, ettei oikein jaksanu :alppu: ... not!
Siis noin neljä tuntia splättäystä sisähallissa, että tulihan sinkoiltua...:thumbup:
Jos sit ens kerralla...

Jacques

Sijainti
Helsinki
Mä meen luultavasti sunnuntaina ajelemaan klo16 aikoihin, mutta en ole vielä ihan varma.

DW

2009-2016
Mä meen luultavasti sunnuntaina ajelemaan klo16 aikoihin, mutta en ole vielä ihan varma.
Olen varma, että olet varma:ahem: Matti, Teppo ilmoittautuu jos saat minigp:n varattua silloin. Yritetään saada myös Sataja(Wilzkun sparraaja) sekä forumin ulkopuolinen kolmosveli:D "Seppo" mukaan....Domppari:frank: suksiboxiin mahtuu vielä yksi:tongue:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Jos minigeepeetä pukkais..? :)
jos tarpeeksi porukkaa tulee niin hemmetti.. toki

Olen varma, että olet varma:ahem: Matti, Teppo ilmoittautuu jos saat minigp:n varattua silloin. Yritetään saada myös Sataja(Wilzkun sparraaja) sekä forumin ulkopuolinen kolmosveli:D "Seppo" mukaan....Domppari:frank: suksiboxiin mahtuu vielä yksi:tongue:
no, mä olen sitten varma! :D

edit: ja minigp:tähän ei tartte varata.. voi vaan mennä sinne ja sanoa "otetaan minigp".. jos on 4 tyyppiä vähintään.. ja jos ei ole, niin siellähän saattaa olla jotain random-tyyppejä, jotka saattais tulla messiin.

Viimeksi muokattu:

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Jaa että Myllypuroon sunnuntaina klo 16.. Vastahan mä kävin siellä viime sunnuntaina.. :D Noh, mikä ettei joten mukana olen!

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Vähän kiinnostais, koitan saada vielä ulkopuolisenkin houkuteltua ottamaan teiltä selkään. Mun tulemiseni kyllä kanssa vähän riippuu siitä saanko siitä kaverin jakaamaan matkakuluja.

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Mietin juuri, missä/milloin teillä on näitä leikkimielisiä/ammattimaisia/VERENMAKUSUUSSAPERKELE kisoja? Itseä ainakin kiinnostaisi joskus, jos pk-seudun maastossa on, tulla mukaan ajelemaan ja ottamaan kuuppaan oikein urakalla.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.