OoPee
Nuori ikäisekseen
Eli mun laskujen mukaan tasan yhden kerran?Sen jälkeen olen kuuliaisesti tarkistanut.
Eli mun laskujen mukaan tasan yhden kerran?Sen jälkeen olen kuuliaisesti tarkistanut.
Laskit oikein, mutta minä puhuin väärin. Kyse oli siis keväästä 2012. Eli kolme kertaa on tullut jo tarkastettua...Eli mun laskujen mukaan tasan yhden kerran?
Näin vähän arvelinkin :thumbup:Laskit oikein, mutta minä puhuin väärin. Kyse oli siis keväästä 2012. Eli kolme kertaa on tullut jo tarkastettua...
Nosejust.Eihän tuo vaihto ole homma tai mikään, mutta v***** raahata renkaita varastosta / varastoon.
Atoy kirjoitetaan isolla ja yy:llä.Vaihdettu.
Molempiin atoihin, alempiin motoihin.
Torstaista alkaa liukkaat aamut Mansessa.
No mutta.... Mu notta.... eihänAtoy kirjoitetaan isolla ja yy:llä.
Ettei vain kävisi mitään.En vaihda vielä. Kelin mukaan. Kesällä mitään talvikumeja.
Vaihdoit sitten peltipyörät?Toiseen autoon vaihdan itse, toiseen on säilytyksessä. Homma alkoi kun vähän säädin soviterenkaiden kanssa, totesin että saa nää alumiinipyörien vaihdot riittää.
Eilen vaihdoin. Saavuin kumeistani huolehtivaan liikkeeseen paikalle 17.25 ja poistuin paikalta 17.38 huolletut talvikset alla. Odottaessa sivistin itseäni aikakauslehdillä ja pullakahveilla. Talo tarjosi. Sain lisäksi infoa kesäkiekkojeni kunnosta ja läpänheiton seassa ongin tietoa renkaanvaihto ja -säilytysbusineksen saloista.Ettei vain kävisi mitään.
Oliko Hämeenlinnantien Vianor?Eilen vaihdoin. Saavuin kumeistani huolehtivaan liikkeeseen paikalle 17.25 ja poistuin paikalta 17.38 huolletut talvikset alla. Odottaessa sivistin itseäni aikakauslehdillä ja pullakahveilla. Talo tarjosi. Sain lisäksi infoa kesäkiekkojeni kunnosta ja läpänheiton seassa ongin tietoa renkaanvaihto ja -säilytysbusineksen saloista.
Eilen vaihdoin = ajoin peltihallilleEilen vaihdoin. Saavuin kumeistani huolehtivaan liikkeeseen paikalle 17.25 ja poistuin paikalta 17.38 huolletut talvikset alla. Odottaessa sivistin itseäni aikakauslehdillä ja pullakahveilla. Talo tarjosi. Sain lisäksi infoa kesäkiekkojeni kunnosta ja läpänheiton seassa ongin tietoa renkaanvaihto ja -säilytysbusineksen saloista.