McLarenilla kehittämiään ideoita uuteen Red Bullin autoon tuonut huippusuunnittelija Adrian Newey ällistelee Ferrarin ratkaisua pidentää uuden F2007:n akseliväliä 8,5 sentillä viime vuoden autoon verrattuna.
- Seuraan asiaa hymyillen, sillä Ferrari on aina käyttänyt lyhyttä akseliväliä, mutta nyt se on pitkä. Me pidimme saman akselivälin, kuten luullakseni kaikki muutkin tallit, Newey totesi italialaisessa Auto Sprint -lehdessä.
Ja sitten itv kanavan haastattelussa:
Newey ei näe Ferrarin muutosta merkittävänä, koska Ferrarilla on varaa pidennykseen.
- Käsittääkseni akseliväli on melko vakio formula ykkösissä. Olin hieman huvittunut, kun Ferrari siirtyi erittäin lyhyestä akselivälistä edelleen lyhyeen akseliväliin, ja sitä pidetään vallankumouksellisena, Newey sanoi ITV:n mukaan.
Muistaakohan Newey omia puhumisaan kuinka hyvin...