Talvitestit 2006-2007

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Lähes täsmälleen vuosi sitten Massan haamuaika (F2004 V10) Bahrainin testeissä oli 1:29.958.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/49682

Kierrosaikoja Bahrainin GP-viikonlopulta maaliskuussa 2006:
2. harjoitukset: Davidson Honda 1:31.751
Aika-ajot Q2: Alonso Renault 1:31.215
Aika-ajot Q3: Schumacher Ferrari 1:31.431
Kisan nopein kierros: Rosberg Williams-Cosworth 1:32.408

jameson

Well-known member
kovaa on mennyt ja varmaan ollaan haettu aika-ajosäätöjä kenties ja kevyellä kuormalla

Nasu

Tollona Tollereihin
Sijainti
Keski-suomi
jameson sanoi:
kovaa on mennyt ja varmaan ollaan haettu aika-ajosäätöjä kenties ja kevyellä kuormalla
Heidfeld and Alonso set their time at a 3-lap stint.
--------
Tälläistä luki tuolla renu blogissa:ahem:

Jeanlean

Well-known member
Jere, älä lue liikaa sitä rellunblogia ei sielläkään kaikki pidä paikkaansa.

Japapapa

Well-known member
Elvis elää?

Ehkä olisi hyvä joku lähde esittää, minkä perusteella tuota kysyt?
Vai ihanko oli vain sellainen kutina persiissä?

Aha.. olinkin hidas.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Vilkku sanoi:
Renaultin renkaiden käytöstä (tai käyttämättömyydestä paremminkin) sen verran, että nythän tietääkseni testeissä kaikilla on samanlaiset renkaat???

Kisoissa on käytössä erilaisia pehmeyksiä/kovuuksia ja renkaille säästeliäs Renault voi ottaa pehmeämmät renkaat kuin muut??? Ja niillä pääsee kovempaa ja yhtä pitkästi kuin muut kovemmilla???

Tosin rengasvalmistaja on sanonut, että renkaat ovat nyt onnistuneet,
kun niillä voi ajaa nopeimmat kierrokset vielä kulutuksen loppupäässä.
Ovat nopeita koko ajon aikana.

Tosin viime kaudet ovat osoittaneet, että niillä kuluu
renkaat nopeammin, jotka pärjäävät
Enpä usko???

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
McHaka sanoi:
En tiedä mitä on testattu, eikä sillä ole edes väliä, mutta miten ihmeessä Super Aguri ei jäänyt kärjestä sekuntia enempää. Vaikka kyse on testeistä, on saavutus aikamoinen. Ja taakse jäivät Renaultitkin.

Toivoa on, että Agurit jäävät aika-ajoissa jopa alle kolme sekuntia kärjestä.
Ookkonä tietoinen Agurin Honda-kytköksistä?

Ei se Aguri siellä enää perää pidä, vaan Spyker. Uusi Minardi :thumbup:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
MaranelloRed sanoi:
TVU Player + Star Sports=Ilmaiset Formula1-lähetykset

Suomenna Rusina mulle tuo.
TVUPlayer-niminen ohjelmatietokoneelle ja ohjelmassa kliketitä Star Sports-nimistä televisiokanavaa ja saat F1-lähetykset sitten näkymään.

Haittapuolet: Selostus tulee jollain hemmetin mandariinkiinalla [Tosin itse olen tupannut laittamaan äänet pois MTV3:n kohdalla myös] ja tuolle kanavalle kannattaa/pitää mennä jotain 10-15 minuuttia ennen kisan alkua jos haluaa pätkimättömän ja hyvän kuvan.

Laillisuus? Jos olet maksanut tv-lupamaksut ja kyseessä ei ole maksullinen kanava, niin ei ole ongelmia

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
"TVUPlayer-niminen ohjelmatietokoneelle ja ohjelmassa kliketitä Star Sports-nimistä televisiokanavaa ja saat F1-lähetykset sitten näkymään."

Suomennatko vielä Rusina mulle tuon?

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Veikkaus on, että MTV3 uutisoi BMW:n ja McLarenin huikaisevasta vauhdista ja että olisivat eilen vielä piilotelleet vauhtiaan, eivätkä mitenkään noteeraa miten Ferrarin eiliset ajat ja nämä tänpäiväiset edeltämainittujen ajat ovat tulleet

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
formulastara sanoi:
"TVUPlayer-niminen ohjelmatietokoneelle ja ohjelmassa kliketitä Star Sports-nimistä televisiokanavaa ja saat F1-lähetykset sitten näkymään."

Suomennatko vielä Rusina mulle tuon?
Ensiksi formulastara menee nettiselaimellaan osoitteeseen http://www.google.com.

Sitten hakukenttään formulastara kirjoittaa TVUPlayer ja toisena ylinnä olevasta linkistä pääsee lataamaan tuon ohjelman. Sitten asennat sen haluttuun kansioon ja kun olet käynnistänyt ohjelman, niin valitset vasemmalla olevasta valikosta Star Sports - kanavan.

Suositus: Nopea internetyhteys

---

Itse en ole vielä paljoa testaillut; Star Sports - kanava näkyy tuossa mainiosti, mutta muita kanavia en saanut näkymään.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
hitto, tän jos oisin tiennyt, niin enpä ois tilannu maikkarin maxia. No, pakko tulla vaan toimeen asian kanssa.

quartal

the rule
Star Sportsin tapauksessa maksan maxista vaikka sen takia, että ei ole jenkkimainoksia.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
formulastara sanoi:
hitto, tän jos oisin tiennyt, niin enpä ois tilannu maikkarin maxia. No, pakko tulla vaan toimeen asian kanssa.
Tiedä sitten, itse voisin tilata tuossa loppupuolella kautta todennäköisesti.

Tähän kämppään tehtiin remppa 2005, minkä yhteydessä tuli digivalmius (Antenni). Tänä vuonna tulee uusi remppa missä siirrytään kaapelin puolelle..henk. koht. en ymmärrä miksei samantien laitettu kaapeliin..

Senten

Well-known member
Sijainti
Finland
Eihän TVUplayer:llä kuvan laatu ole todellakaan mitään loistavaa, mutta kyllä se näkyy. Poikkeuksiakin toki löytyy nettistreameistä. Itse olen seuraillut silloin tällöin NHL:ää kyseisellä ohjelmalla ja parilla muullakin. Niinpä suosittelen tämmöistä sivustoa, jonne kauden alkaessa pitäisi ilmestyä F1:lle oma kanava.