Jeanlean sanoi:After lunch, Alonso too had to stop on track, with oil dripping from the floor of his MP4-22. Hamilton also stopped on track an hour later with an engine failure.
Että kylläs siellä McLarenillakin ongelmaa on =)
:wink:Raikkonen stopped on the track, suffering a gearbox failure.
After lunch, Alonso too had to stop on track, with oil dripping from the floor of his MP4/22. Hamilton also stopped on track an hour later.
The technical gremlins also affected BMW Sauber, with Nick Heidfeld's engine blowing after lunchtime, while teammate Robert Kubica's car had an oil line problem that resulted in an engine change.
Vieläkö ne ajaa?Jeanlean sanoi:Äkkiähän tuo Räikkönen pääs ajamaan taas sen vaihdelaatikko ongelman jälkeen kun 100 kierrosta ajo kuitenkin...joku pieni ongelma luultavasti...
Ehkä McLarenilla on "nopea, mutta epäluotettava" -kausi tällä kertaa.Jeanlean sanoi:After lunch, Alonso too had to stop on track, with oil dripping from the floor of his MP4-22. Hamilton also stopped on track an hour later with an engine failure.
Että kylläs siellä McLarenillakin ongelmaa on =)
En itse ollut ainakaan lukenut noita..ja ennemmin noita uutisointeja lukee, kuin yksittäisten testipäivien yksittäisten nopeitten kierrosten pohjalta tehtyjä spekulaatiota tulevan kauden voimasuhteista.Jeanlean sanoi:Mä luulen että tosi formulafanit ovat lukeneet jo noi uutiset...eihän niitä kaikkia tartte tänne postata. Pelkkä linkki ois riittänyt luultavammin..
Nimenomaan, en itsekään ollut lukenut nuita.kouvotsvoni sanoi:En itse ollut ainakaan lukenut noita..ja ennemmin noita uutisointeja lukee, kuin yksittäisten testipäivien yksittäisten nopeitten kierrosten pohjalta tehtyjä spekulaatiota tulevan kauden voimasuhteista.
Ai ai. Ehkäpä kuitenkin se että Kimi ajoi viime kaudella Mäkillä, hajoitti auton öljysäiliöitä vielä jonkun aikaa tiimistä lähtönsä jälkeenkin. Ihan vaan vanhasta muistista :wink:Rusina sanoi:Jostain syystä McLarenilla ja Alonsolla on paljon öljyvuotoja autossa, eli Alonso rikkoo autonsa öljysäiliöitä ajotyylillään
se onkin suomen huippu :wink:justF1fan sanoi:Kiitos Suomen Huippu että jaksat postailla noita.
Itse olen suht innokas seuraamaan tilannetta läpi talven, mutta en silti jaksa kaikkia eri F1 saitteja kelata läpi, että missähän on tullut jotain uutta. Nyt riittää kun seuraa tätä foorumia. :thumbup:
Itsekin olen alkanut seuraamaan palstaa, koska täältä saaattaa löytää ihan mielenkiintoista infoa testeistä. Ainut ongelma on vain se, että hyvätkin viestit hukkuvat chattiviesteihin ja tekohauskoihin vitseihin, joita esim. viimeisten 40 viestin aikana on yli 10 kappaletta. Vähän voisi porukka miettiä, että kannattaako sitä viestinappulaa aina painaa. Moderointia tällä palstalla ei ilmeisesti ole lainkaan...justF1fan sanoi:Kiitos Suomen Huippu että jaksat postailla noita.
Itse olen suht innokas seuraamaan tilannetta läpi talven, mutta en silti jaksa kaikkia eri F1 saitteja kelata läpi, että missähän on tullut jotain uutta. Nyt riittää kun seuraa tätä foorumia. :thumbup:
Oliko tämä nyt se kuuluisa tekohauska vitsi?Mino sanoi:Eiköhän Renault ole kauden alkaessa Mäkin edellä, jos ja kun saavat renkaat toimimaan kunnolla. Mäkillähän ei näytä renkaat kestävän pitkiä vetoja ja luotettavuus on totuttua tasoa.