Minä taas väitän, että ainut talli joka edes vähän pystyy haastamaan Ferrareita kauden alussa on McLaren! Tosin luotettavuus sitten ratkaisee ja se näyttää Renaultin osalta olevan huipputalleista ylivoimaista luokkaa!Turbis sanoi:En vaan jaksa uskoa, että McLaren vauhti olisi noin hyvää Australiassa. Ferrarin meno sen sijaan näyttää erittäin lupaavalta.
:alppu: :alppu:
Samaa mieltä. Etenkin Melbournen radalla en usko Hondan tai Renaultin hätyyttävän Ferraria McLarenin rinnalla. Honda on yleensä mennyt siellä aika huonosti. En usko, että Renaultinkaan kuskit pystyvät sillä radalla ihmetekoihin. Kausi alkaa heti Räikkösen ja Alonson kaksinkamppailulla. BMW on pieni arvoitus myös, mutta Australiassa uskon perinteisten tallien pärjäävän.Misa1 sanoi:Minä taas väitän, että ainut talli joka edes vähän pystyy haastamaan Ferrareita kauden alussa on McLaren! Tosin luotettavuus sitten ratkaisee ja se näyttää Renaultin osalta olevan huipputalleista ylivoimaista luokkaa!
Sekä Ferrarilla, että McLarenilla on luvattoman paljon jotain pikkuvikoja! Ferrarilla nämä on yleensä saatu poistettua, ainakin toisesta autosta ennen kauden alkua! McLarenilla siihen taas menee yleensä puolet kaudesta!
Menivät sitten tekemään tuonkin, prkl, kohta se ainut ykkösissä ollut härpäkkeetön ja tyylikäs auto näyttää samalle siipihärpäkkeelle ku muutkin! Lisänä vielä tuo yli-iso ja typerän pitkä kate :jaska:technine sanoi:McLareniin näyttäisi ilmestyneen jo monista muista autoista tutut "hainevät" ponttoonien sivuun:
http://images.gpupdate.net/large/68997.jpg
Näinpä, seuraavaksi odottelemme kaksitasoetusiipeä.Misa1 sanoi:Menivät sitten tekemään tuonkin, prkl, kohta se ainut ykkösissä ollut härpäkkeetön ja tyylikäs auto näyttää samalle siipihärpäkkeelle ku muutkin! Lisänä vielä tuo yli-iso ja typerän pitkä kate :jaska:
Tuloksista en tiedä mutta kovalainen on tehnyt selvää uudesta Rellusta melko perusteellisesti. Toivottavasti mies itse on kunnossa.jameson sanoi:missäs tuloksia näkee? joko ne on jossain?
MaranelloRed sanoi:Tuloksista en tiedä mutta kovalainen on tehnyt selvää uudesta Rellusta melko perusteellisesti. Toivottavasti mies itse on kunnossa.
Nämä ajat on edelleenkin repäisty rellun blogista, joten onko se niin ihmeellistä, jos talli käyttää omista kuskeistaan vain etunimiä?jameson sanoi:... hehe edelleen tuo heikki nimi tuolla, onko kovalainen liian vaikea kirjoitettavaksi:wink:
Kovalainen ajoi rajusti ulos27.2.2007 12:50
Renault'n Heikki Kovalainen koki tänään kovia Bahrainin testeissä. Suomalaisen F1-auton oikea kylki meni täysin päreiksi rajussa ulosajossa.
Kovalainen selvisi kuin ihmeen kaupalla hurjasta tilanteesta ilman loukkaantumisia. Hän nousi autosta ylös omin avuin.
Suomussalmelainen menetti autonsa hallinnan Sakhirin radan seitsemännessä mutkassa osuttuaan reunakivetykseen ja ajautui auton oikea kylki edellä täydellä vauhdilla päin kaidetta.
Kovalainen ei luultavasti palaa enää tänään testaamaan, vaan ottaa loppupäivän rauhallisesti. Hän ehti kiertää radalla 19 kierrosta ennen ulosajoaan.