T-minus 19 päivää :thumbup:MaranelloRed sanoi:Rellun sivuilta lainattua.
" Ferrari did some extremely impressive race stints during the afternoon, well ahead of all the other teams including McLaren"
Sanotaanko lyhyenä yhteenvetona näin että aivan saatanan hyvältähän tämä alkaa näyttämään. Räikköstä ei ole vielä varmaan edes päästetty kokonaan irti mutta tod. näk. huomena se sitten tapahtuu ja luulot otetaan pois kilpailijoilta tyyliin imola männä vuosina. Ou Yes.
:ahem: :ahem: Senhän näkee Kimistä ettei se oo täysillä vetäny (Toisin kuin eräs Alonso)MaranelloRed sanoi:Rellun sivuilta lainattua.
" Ferrari did some extremely impressive race stints during the afternoon, well ahead of all the other teams including McLaren"
Sanotaanko lyhyenä yhteenvetona näin että aivan saatanan hyvältähän tämä alkaa näyttämään. Räikköstä ei ole vielä varmaan edes päästetty kokonaan irti mutta tod. näk. huomena se sitten tapahtuu ja luulot otetaan pois kilpailijoilta tyyliin imola männä vuosina. Ou Yes.
Turun Sanomat sanoi:Tekipä Kimi talvitesteissä millaisia kierrosaikoja tahansa, niin kun menimme avauskisaan, hän otti aina siitä vielä puoli sekuntia pois, Slade muistutti Turun Sanomille.
Tämähän on ollut jo pitkään kupletin juoni, Ferrari ajaa aikansa pitkien stinttien lopussa kovemmalla seoksella kun taas Mclaren ja BMW lyhyillä stinteillä ja pehmeämmällä seoksella. Tämä vain jää suurimmalta osalta toimittajia huomaamatta, kun katselevat vain päivän nopeimpia aikoja.MaranelloRed sanoi:Rellun sivuilta lainattua.
" Ferrari did some extremely impressive race stints during the afternoon, well ahead of all the other teams including McLaren"
Sanotaanko lyhyenä yhteenvetona näin että aivan saatanan hyvältähän tämä alkaa näyttämään. Räikköstä ei ole vielä varmaan edes päästetty kokonaan irti mutta tod. näk. huomena se sitten tapahtuu ja luulot otetaan pois kilpailijoilta tyyliin imola männä vuosina. Ou Yes.
Tuossa kohtaa rataa nopeudet (MTV3 kertoi 200 km/h) ovat sitä luokkaa ettei sitä autoa anneta pyörähtää pysyen asfaltilla.Lonso_567 sanoi:Heikki yrittää korjata oikealle, olisiko ollut parempi vaan antaa pyörähtää ja ehkä pysyä tiellä?
Osa olisi luultavasti toiminut juuri nuin, eli "Alonso yrittää paskalla mäkillä pysyä ferkkujen perässä mutta paska on kuskikin".Vice sanoi:Hassuahan se on, että jos esim. Alonso olisi tänään tuohon kaiteeseen rysäyttänyt niin kaikki olisivat varmana täällä ilkkumassa, mutta kun Heikki sen tekee niin asia on vain viaton ajovirhe/auton syy
Taitais olla parempi että ottaisivat ensikaudella käyttöön takaa-ajo hiihdosta tutun säännön, eli kun on kierroksella varvattu joutuu keskeyttämään kilpailun. No, näin meneteltäessä kisan loppupuolella radalla kiertäisi enää kaksi autoa.Rusina sanoi:Tifosi-forumilla mainittiin, että Ferrari on sekä lyhyillä, että pitkillä vedoilla n. 0.5s/kiekka BMW:tä edellä, mikä oli tänään pitkillä vedoilla toisiksi nopein [McLaren 3., Renault 4. Toyota ja Red Bull tasoissa]
Tiedä sitten, jotain hollantilaista sivua pitävät lähteenä
Jep. Tulokkaan on opittava ajamaan tosissaan, eikä vain kurvailtava hitaasti näteillä varmoilla linjoilla. Tällaiset virheet opettavat hallitsemaan ja tuntemaan limitin ja ovat melkeinpä pakollisia, jos haluaa joskus olla todella nopea. Yliyrittäminen ei tietenkään ole hyvä juttu, mutta kun kovaa ajetaan, joskus voi käydä näin.pmv sanoi:No kerrankos tuommoista nyt sattuu. Heikki vaan on kokeillut limiittiä, löytänyt sen ja tietää nyt missä kohtaa se on. Kunnon ulosajoja, ei siis mitään pikku pyörähdyksiä hiekoille, sattuu huippukuskeille aina aika-ajoin. Schumillakin oli tapana vetää aina välillä huolella ulos. En minä sitä että se olisi hyvä asia romuttaa autoja. Mutta kun kerran kovaa ajetaan, aivan äärimmäisellä limiitillä, niin selvää on että lipsahduksia voi sattua. Ja kun kerran ajetaan tosissaan kovaa, niin lopputuloskin on sitten tuollainen perin huolellisesti niputettu kilpa-auto.
Tottakai, tämähän on ihan selviö. Ja espanjalaisella F1-foorumilla homma menee juurikin toisin päin. Ja niin sen pitääkin mennä, omien puolia pidetään ja toisten puolia sitten..reilusti vähemmän. :thumbup:Vice sanoi:Hassuahan se on, että jos esim. Alonso olisi tänään tuohon kaiteeseen rysäyttänyt niin kaikki olisivat varmana täällä ilkkumassa, mutta kun Heikki sen tekee niin asia on vain viaton ajovirhe/auton syy :dunno:
Voi olla että ne on yhdistetyt ilmanohjaimet ja kamerat. onhan f1-autoissa ennenki ollu tollasessa paikassa kameroita.E. Tuhero sanoi:Onkohan nuo isot mustat mötikät auton keulassa osa uutta aero-pakettia (mitä siihen ikinä sisältyykään, ajoihan kimi tuon näköisillä siivillä jo barcelonassa) vai vaan jotkut anturit/mittarit/kamerat joilla tutkitaan uuden etusiiven toimintaa?
Kimin autossa nuo on
mutta massalla ei
Kimille laitettu hidastimet niin radalle kuin siviiliinkinIceManFani sanoi:Voi olla että ne on yhdistetyt ilmanohjaimet ja kamerat. onhan f1-autoissa ennenki ollu tollasessa paikassa kameroita.
I bet Heikki saw a new Renault Clio at the side of the track and lost concentration
Tarkottaakos tämä nyt sitä, että Heikki on enempi noita pakoputkimiehiä?Joni sanoi:
Katsokaas takavannetta, onko se umpinainen? Näyttäis vähän siltä, vrt. etuvanteeseen. Vai wtf?E. Tuhero sanoi:
Jep, pölärit vähentää ilmanvastusta. Aluvanteet on muutenkin jo pois muodista.jarpola sanoi:Katsokaas takavannetta, onko se umpinainen? Näyttäis vähän siltä, vrt. etuvanteeseen. Vai wtf?
Ei millään tavalla tekisi mieli nauraa, mutta nuohan ovat jo arviolta puoltoista vuotta vanha vitsi, onpa Rellukin kokeillut nuita.. Eli oikein näit, mutta miksi vasta nyt?jarpola sanoi:Katsokaas takavannetta, onko se umpinainen? Näyttäis vähän siltä, vrt. etuvanteeseen. Vai wtf?