Niin semmonen, makuasioita nämä ovat toki.Onhan polkkatukka parempi kuin humppatukka, eli semmonen poikien ylipitkä heviletti.:ahem:
Oli kyllä:thumbup:Kylläpäs oli komeasti revontulia taivaalla. Harvemmin täällä Pohjois-Arjalassa.
Jos on tarkoitus jatkaa samoilla sijoilla hamaan tulevaisuuteen, ei kaupitteluun liene tarvetta. Ellei sitten velkataakka ahdista.Totta. Nyt ei olisi huono aika lain myydä pois. Pitäisiköhän sitä itsekin?
Laske ihmeessä sellainenkin vaihtoehto, että vuokraat nykyinsen oman kämppäsi ja muutat myös itse asumaan vuokralle.Tein laskutoimituksia omasta näkökulmastani ja päädyin seuraavaan:
vuokra-asumisen kulut työskentelypaikkakunnalla = [nykyisen omistuskämppäni vastikkeet + lainan korot (vähennys huomioitu) + työmatka-ajon polttoainekulut (vähennys huomioitu)]
.
Huomenoja
Nyt loksahti auki suu. Olin 99,99% varma, et ei sellasta ole ja, että se oli hauskaa hassuttelua. Nooh kaikkea sitä oppii.Huomenniemellä on ilmoja piisannu.
Minun puolesta voisi käydä vielä kuumempana.
Olen päättänyt tällä päivämäärällä ryhtyä aivokirurgiksi. Tavoitteena...no...olla aivokirurgi 2018.