Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

Rohkenen edelleenkin puoltaa omaa mielipidettäni kuva-asiasta. Ehdottomasti kuvassa esiintyvät Stig Helmer ja Kaffe-Petter. Ko. henkilöiden mahdollisesta tasosta verrattuna nauriiseen (vrt. kommenttisi) en osaa sanoa juurikaan mitään. Juurikkaasta on paha sanoa juurikaan mitään.

Summa summarun: Stigu ja Petter ne ovat.

Itse olen vakuuttuneempi tasosta kuin nimimerkeistä, joten riita puoliksi?

Stigu & Petter mutta nauriin tasolla.

Joo...ei kai kukaan tänne ny omaa kuvaa laittaisikaan:nope:

Asiasta kolmanteen, jos 5000 post. on toikin nykyinen raja, niin mahtaakohan tämäkään vappuun asti täällä pysyä?

Kävin keilaamassa, ei kovin hyvin sujunut vain yksi täyskaato.

Lähen Mikkeliin ja siitä Imatralle jelppaamaan duunikaveria myymälähyllytyshommissa.

Ykkösaamussa ja nyt Ajankohtaisessa ykkösessä on puhuttu tietysti pressankausista ja vaaleista. Jotenki tuntuu että nuo studioon raahatut on ihan pihalla. Aamulla tuli kovasti kritiikkiä Haloselle ja oikeastaan ainut asia mitä ne pysty konkretisoimaan oli se, ettei se madellu ja nuollu Washingtonia. Nyt sama paskalässytys jatkuu.

Ykkösaamussa ja nyt Ajankohtaisessa ykkösessä on puhuttu tietysti pressankausista ja vaaleista. Jotenki tuntuu että nuo studioon raahatut on ihan pihalla. Aamulla tuli kovasti kritiikkiä Haloselle ja oikeastaan ainut asia mitä ne pysty konkretisoimaan oli se, ettei se madellu ja nuollu Washingtonia. Nyt sama paskalässytys jatkuu.
Ja sekös sua harmittaa...:)

Ja sekös sua harmittaa...:)

Ei mua Kokoomuslainen pressa närpee, kuten varmaankin arvelit. Mulle aika yhdentekevä asia. Se närpee, kun yritetään väkin olla kriittisiä, eikä löydätä ku yks ainut asia ja sekin on tuollainen. Tottahan sitä sotarikollista ois pitäny nuolla kaikkien. Olette täsmälleen samanlaisia nuolijoita, ku idän kumartajat kotva sitte ja demokratia on teille aivan yhtä vastemielistä.

Ei mua Kokoomuslainen pressa närpee, kuten varmaankin arvelit. Mulle aika yhdentekevä asia. Se närpee, kun yritetään väkin olla kriittisiä, eikä löydätä ku yks ainut asia ja sekin on tuollainen. Tottahan sitä sotarikollista ois pitäny nuolla kaikkien. Olette täsmälleen samanlaisia nuolijoita, ku idän kumartajat kotva sitte ja demokratia on teille aivan yhtä vastemielistä.
Kumartajat pyllistää aina toiseen suuntaa. Tämä on hyvä pitää mielessä.

Ei Halonen ollut ollenkaan hyvä pressa. Huonoja puolia oli esimerk