Albert Oil
Hippi ja juntti
Saatte kunnian nyt kuunnella koko loppupäivän minun Raimo Ilaskivi- imitaatioitani. Olkaa hyvä. Nyt lähtee:
Olen melko warma Wenttis-voitostani!:frank:
Saatte kunnian nyt kuunnella koko loppupäivän minun Raimo Ilaskivi- imitaatioitani. Olkaa hyvä. Nyt lähtee:
Pitäis lähteä ajelemaan kohti asiakasta, mutta ketuttaa jo valmiiksi, kun tuli unohdettua aurinkolasit kotio. Isoja murheita!
Pitäis lähteä ajelemaan kohti asiakasta, mutta ketuttaa jo valmiiksi, kun tuli unohdettua aurinkolasit kotio. Isoja murheita!
Kannustava yhteisö on kuitenkin kaikkein tärkeintä työssäjaksamisen kannalta.![]()
Väärin. Tärkeintä on hyvät välit pomoihin. Mulla ne on noin nelisensataa kilometriä.
Ei kaatunut aurinkolasittomuuteen!
Oon valinnut vissiin toimipaikkani vähän väärin. Pomoon välimatkaa noin 10 metriä.
Ei kaatunut aurinkolasittomuuteen!
Oon valinnut vissiin toimipaikkani vähän väärin. Pomoon välimatkaa noin 10 metriä.
Mun teknisistä asioista vastaava pomo istuu Münchenissä ja henkilöstöasioista vastaava taasen Veronassa, täällä Wienissä ei ole mulla pomoa lain :thumbup:
Wienissä ei ole mulla pomoa lain :thumbup:
Sama juttu, mullakaan ei ole pomo Wienissä.
Varppina, tää on tietoo, faktaa.Mutta sitäkin useammin viinissä?