Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

Tanan puhelinterroristit.

Markkinointiesto päättyi jokin aika sitten ja olen vaihtanut kännyliittymää jo 2 kertaa viikon aikana.

Pitäis lähteä ajelemaan kohti asiakasta, mutta ketuttaa jo valmiiksi, kun tuli unohdettua aurinkolasit kotio. Isoja murheita!

Pitäis lähteä ajelemaan kohti asiakasta, mutta ketuttaa jo valmiiksi, kun tuli unohdettua aurinkolasit kotio. Isoja murheita!

Yritätkö esiintyä asiakkaan luona tuntemattomana mustien lasien takaa? :rolleyes:

Nyt on kyllä totaalisen paska mäihä. Mä en ainaskaan osta mitään myyjiltä, joilla ei ole aurinkolasit päässä, en edes ruokakaupasta.

Kannustava yhteisö on kuitenkin kaikkein tärkeintä työssäjaksamisen kannalta. :rolleyes:

Oon valinnut vissiin toimipaikkani vähän väärin. Pomoon välimatkaa noin 10 metriä.

Mun teknisistä asioista vastaava pomo istuu Münchenissä ja henkilöstöasioista vastaava taasen Veronassa, täällä Wienissä ei ole mulla pomoa lain :thumbup:

Mun teknisistä asioista vastaava pomo istuu Münchenissä ja henkilöstöasioista vastaava taasen Veronassa, täällä Wienissä ei ole mulla pomoa lain :thumbup:

Perkele. Ei muuten mullakaa.

Kotona sitten onkin eri komento. Belmis heiluttaa piiskaa.