Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
itse painoin myös yhteenlaskettuna työaikana useampia viikkoja ns. miljoonaprojektin parissa - myöskin ilta-aikaan ja viikonloppuisin. Se laukesi siihen malliin, että taisi jäädä käteen ainoastaan kylmä tunne.

Ei koskaan enää.

Tämä projekti oli minulle mieluinen. Toivottavasti ulostullut kirja näyttää hyvältä.

Tatuointi Suomessa Mannerheimin hakarististä pohkeessa Jari Sillanpään nelivetotraktoriin hepissä sekä Alpun Sinoolipulloon otsalumpiossa?

Katselin saturday night liveä, jossa oli Anna Abreu esiintymässä. Täytyy sanoa, että tämä nykyajan suomalaisen musiikin tyyli on aivan perseestä. Kasmir sen aloitti ja nyt tuntuu, että kaikki vääntää ja nielee sanoja niin, ettei sitä ollenkaan ymmärrä mitä ne sanoo. Mikä tää juttu oikein on? Anna Abreu on kyllä joskus esittänyt ihan kuunneltavaa musiikkia, mutta tää oli ihan hirveää scheissea..

Katselin saturday night liveä, jossa oli Anna Abreu esiintymässä. Täytyy sanoa, että tämä nykyajan suomalaisen musiikin tyyli on aivan perseestä. Kasmir sen aloitti ja nyt tuntuu, että kaikki vääntää ja nielee sanoja niin, ettei sitä ollenkaan ymmärrä mitä ne sanoo. Mikä tää juttu oikein on? Anna Abreu on kyllä joskus esittänyt ihan kuunneltavaa musiikkia, mutta tää oli ihan hirveää scheissea..

Jätkästä on tullut WANHA!

Rupes eukko sooloilemaan, lähdin eri teille. Uutta kiikariin.

No jopas. Eikös se ollut jossain vaiheessa ihan vakavaakin, eli oli sormussuunnitelmia tai jotain...?

Tsempit ja sitä rataa.

Olihan se, mut sit tuli kuvioihin hällä Tinder ja muut ukot.

Enpäs kauaa jaksanut keskittyä. Chaplin-dokumenttia ja jatkoa huhujen katkaisulle.

Viimeksi muokattu:
Löysin vuodelta 2004 peräisin olevan 50e shekin kämppää tyhjennellessäni.

Hyvin olen raha-asiani hoitanut, juu..

Status
Ei avoinna uusille viesteille.