Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Kyllä minulta viinaa ja tupakkaa vietiin. Suomalaisiin voi luottaa
icon14.gif

Täähän solahtaa sit monikulttuurisuustoikkiin heittämällä. Suomalainen nyysii ulkomailla suomalaisen, todennäköisesti ulkomaiset, viinat ja röllöt. RAJAT KIINNI!

Vuosien altistuminen foorumin sanataiteelle oli tänään kostautua hölmösti. Naapuri, eläkkeellä jo vuosia ollut ja viimeiset kuukautensa hoitokodissa viettänyt herrasmies menehtyi toissa päivänä. Juttelin hetken lesken kanssa pihalla ja esitin osanottoni. Lähtiessä olin jo sanoa "Jaskamisia.", mutta ennätin kuitenkin viime tipassa vaihtaa korrektimpaan muotoon.

Vuosien altistuminen foorumin sanataiteelle oli tänään kostautua hölmösti. Naapuri, eläkkeellä jo vuosia ollut ja viimeiset kuukautensa hoitokodissa viettänyt herrasmies menehtyi toissa päivänä. Juttelin hetken lesken kanssa pihalla ja esitin osanottoni. Lähtiessä olin jo sanoa "Jaskamisia." mutta ennätin vaihtaa viime tipassa korrektimpaan muotoon.
"Kuis sulla noin niinkuin muuten menee?"

Hajos tiistai aamuna pöytätietokone:dunno:, huomenna pitäisi kone tulla takaisin huollosta.

Vuosien altistuminen foorumin sanataiteelle oli tänään kostautua hölmösti. Naapuri, eläkkeellä jo vuosia ollut ja viimeiset kuukautensa hoitokodissa viettänyt herrasmies menehtyi toissa päivänä. Juttelin hetken lesken kanssa pihalla ja esitin osanottoni. Lähtiessä olin jo sanoa "Jaskamisia.", mutta ennätin kuitenkin viime tipassa vaihtaa korrektimpaan muotoon.

Tuo ehkä menis vielä kevyen sanasekoilun piikkiin, mutta funtsaas jos se leksi olis kysyny tippa linsissä, että miksi tämän piti tapahtua juuri hänen aviomiehelleen?

- Kostoks :frank:

:nope::nope::nope::nope::nope:

Tuo ehkä menis vielä kevyen sanasekoilun piikkiin, mutta funtsaas jos se leksi olis kysyny tippa linsissä, että miksi tämän piti tapahtua juuri hänen aviomiehelleen?
- Kostoks :frank:
:nope::nope::nope::nope::nope:

Tai jos leski olisi ajatellut ääneen, että
"kuinka ihmeessä minä nyt jaksan tästä eteenpäin?"

IHAN HYVIN!

:nope:

Noi on haastavia, hienotunteisuutta vaativia tilanteita, joissa sanat pitää valita erityisen huolellisesti. Oli muuten hieno mies tuo naapuri, työväen miehiä ja vanhan liiton vasemmistolainen.

2000-luvun puolella syntynyt yksi poika, joka nimetty Jarnaksi. Yksi poika saanut Kouvo-nimen 20-luvulla. Tilastot on jänniä.

Huomenta ja pikku hiljaa pitäisi jaksaa lähteä töihin päin.