Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Ilmeisesti Domppari on laittanut asetukset niin että kaverin kaverit pääsevät lukemaan kirjoituksia.
Siinä tapauksessa herää kysymys miksi palkanlaskennan muumio vaeltelee ynpäri facebookia lueskelemassa kavereidensa kavereiden kirjoituksia. Ei ne automaattisesti omalle seinälle tule.

Siinä tapauksessa herää kysymys miksi palkanlaskennan muumio vaeltelee ynpäri facebookia lueskelemassa kavereidensa kavereiden kirjoituksia. Ei ne automaattisesti omalle seinälle tule.

No tulihan se jo selväksi että se käy siellä lukemassa sairaslomailmoitukset.

Tai sitten se kirjoittaa foorumilla nimimerkillä Analbert Oil ja väittää totuutta kiertääkseen lukevansa asiattomuudet Facebookista.

Ei hätää, kukaan ei ollut vielä soittamassa poliisia, vaikka edellisen päivän viimeisestä viestistäsi näytti seuraavan päivän ensimmäiseen vierähtäneen aikaa peräti 22 tuntia ja 19 minuuttia.

:D :D Kuka hitsi ton mittas? :D

Vähä makeeta meidän luokka (paitsi minä joka oli matikan tunnilla) keräsi noita karkkeja ihan sikana. Kun me punnittiin ne, niin me saatiin 2,800 g. Pikkusen sikana. Mun taskut o vielki iha täys niitä Epistä yläkoulu pääsi klo 12 koulust ja me jouduttiin oleen klo 14 asti. Kirottu reksi. Ja ja sit mä ja mun kamu keksittiin mun luokkalaiselle yks lempinimi, joka o sairaan hauska.

Entäs jos kaverit tykkää ja lainaa niitä omille seinilleen :o

Me no gusta:
24kzgqp.jpg

:nope: Tosta oli kyllä tyylikkyys kaukana.

Viimeksi muokattu:
Hei! Mähän tunnistan sut naamasta! Sä oot se tyyppi sieltä internetistä!