Mitä helvettiä! Vittu! TÄMÄ ON TÄSSÄ! TORILLA TAVATAAN! NEVER FORGET!!!!Domppari on oikeassa.
Uuaaa HEELA NATTEN!!!!11
\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/
Mitä helvettiä! Vittu! TÄMÄ ON TÄSSÄ! TORILLA TAVATAAN! NEVER FORGET!!!!Domppari on oikeassa.
Vaatii kyllä aikamoisia avaruusajattelijankykyjä peruuttaa pois pakun ja traktorin välistä niin ettei kukaan halukas pysty ajamaan päin.Väärin. Parkkipaikalla kun peruuttaja on vastuussa kaikesta takanaan ohi kulkevista ja jos kolahtaa, peruuttajan vika.
Tuo on totta, mutta peruutusvauhdilla on ratkaiseva osuus. Etuajo-oikeutetulla ei ole päälleajo-oikeutta.Vaatii kyllä aikamoisia avaruusajattelijankykyjä peruuttaa pois pakun ja traktorin välistä niin ettei kukaan halukas pysty ajamaan päin.
Syyllisyydestä tiedä, mut idiootimpi on se joka törmää kylkeen.
Olin varmaan levymessuilla tuolloin.Ajelin tänään pari kertaa JPP:n asunnon ohi, vaan en uskaltautunut pihalle asti. Tällä kertaa ei Volvoakaan ollut näkysällä.
Oisko semmoinen ratkaisu mitään, että pysäköi laillisesti? Ja onko semmoinen siellä tehty hankalaksi esim. 2 auton perheille tms..?Eräs samassa talonyhtiössä asuva oli saanut pysäköintivirhemaksun. Oli noussut kuuteenkymppiin.
Ratkaisu pysäköintivirhemaksujen välttämiseksi on seuraava. Vaihtaa autoon ulkomaiset rekisterikilvet. Kun auto on rekisteröity ulkomailla -> ei pysäköintivirhemaksua laiteta perintään.
On paljon järkevämpää nähdä vaivaa ja rikkoa kunnolla lakia vaihtamalla höpökilpiä autoonsa, kuin pysäköidä laillisesti tai pysäköidä virhemaksun riskillä.Oisko semmoinen ratkaisu mitään, että pysäköi laillisesti? Ja onko semmoinen siellä tehty hankalaksi esim. 2 auton perheille tms..?
Aivan, olinpas minä hassu :dunno:On paljon järkevämpää nähdä vaivaa ja rikkoa kunnolla lakia vaihtamalla höpökilpiä autoonsa, kuin pysäköidä laillisesti tai pysäköidä virhemaksun riskillä.
Itse suosin auton varastamista. Varastetun auton voi jättää huoletta mihin lystää jonka lisäksi tulee kokemusta erilaisilla autoilla ajamisesta. Lisäksi säästää vakuutuskuluissa ja bensalasku jää minimiin.On paljon järkevämpää nähdä vaivaa ja rikkoa kunnolla lakia vaihtamalla höpökilpiä autoonsa, kuin pysäköidä laillisesti tai pysäköidä virhemaksun riskillä.
Vois auttaa meiän tiimiä noissa karttikisoissakin. Hmm...Itse suosin auton varastamista. Varastetun auton voi jättää huoletta mihin lystää jonka lisäksi tulee kokemusta erilaisilla autoilla ajamisesta. Lisäksi säästää vakuutuskuluissa ja bensalasku jää minimiin.
Ainakin ulkomaisten autojen pitäisi ajaa piennarnurmikkoa pitkin eikä meidän SUOMALAISTEN veronmaksajien rahoilla tehdyllä tiellä! Neek*rit kans ojaan lampsimaan!Suomi suomalaisille autoille!