mustakaari
"Se on juurikin näin"
APUA...AAPUVA. MISSÄ OON?
Itsekin havaitsin kirjoittaneeni varsin uudistushakuisia formula-ajatelmia vuonna 2001. Eivät vamaan olisi huonoja tänäkään päivänä?No ei se mitään. Tulipahan luettua omat ruupenit USAn kisasta. :doubtful:
Oli muuten hyvä kisa. Klassikko.En tiedä oliko jo kommentoitu, mutta Search latest posts on jämähtänyt vuoteen 2005.
No ei se mitään. Tulipahan luettua omat ruupenit USAn kisasta. :doubtful:
Mika Salon hiilikuitukeuhkot ja Ferrarit melkein kolaroivat ykkösmutkassa. Niin ja Monteiro palkintopallilla!Oli muuten hyvä kisa. Klassikko.
... sano Claudia Eve kun Virossa kävi.Olen erittäin ahdistunut tästä uudesta ulkonäöstä ja siitä, että tutut painikkeet eivät enää ole siellä missä pitää. Mutta eiköhän tähän muutamassa päivässä totu.
Taputan käsiäni ja vihellän oitis kun tajuan.... sano Claudia Eve kun Virossa kävi.
Odotan kans selitystä, että pääsen hekottelemaan.Taputan käsiäni ja vihellän oitis kun tajuan.
Ulkonäkö.Mä ainakin kaipaisin perusteltua selitystä siihen, mikä tästä uudesta ulkoasusta tekee ruman edelliseen verrattuna.
On.Onko muita näkökulmia?
Aina vaan paranee.
Kokeilin. Mistäköhän pääsisi takaisin... Tuolla kun on vaikea löytää edes toikin viimeisiä postauksia!Tuolta alhaalta löytyy valikko, jossa lukee tällä hetkellä F1-Forum new, niin sieltä löytyy vaihtoehto "Default mobile style". Ei oo samoissa väreissä, mutta pitäis olla vähän paremmin kännykälle sopiva käyttis.
"Full site"Kokeilin. Mistäköhän pääsisi takaisin... Tuolla kun on vaikea löytää edes toikin viimeisiä postauksia!
404 ERROR"Full site"