Kisaraportti
Kartingissa olivat lähteneet ajamaan jo heti tasalta, vaikka soitin että tulen 15 minuuttia yli. Olin suunnilleen viittä yli perillä, mutta ekaan settiin sain ajokavereikseni jonkin perheen, joka hidasteli. Sain keltaisten aikana kerrankin puhtaan kierroksen, mutta ei sekään auttanut kun jouduin nostamaan + että vasta seuraavaksi nopein kierros laskettiin, siis keltaisten takia sekin. Toiseen settiin pääsin muiden kanssa, mutta silloin sain auton joka aliohjasi kuin Piipplan vaarin pässi. Mä olen sellainen kimiräikkönen, että jos ohjaus ei ole viimeisen päälle, niin sitten se on sitten kaiteisiin aivan rauhallisesti, ja homma on steikki. Sen huomaa jo Saabinkin kyljestä.
No, tamperelaiset voittivat ruokailun. Minä lähdin nyt sitten vetämään riskillä ja otin tulisimman annoksen. Hyvää oli, mutta en uskaltanut syödä ihan kaikkea koska jos joutuu tekemään sitten varikkostopin kesken nooker-pelin.
Snookerissa, en ollut koskaan pelannut, päihitin Albertin ihan tuosta noin vaan. Sitten oli lfb, ja kuvittelin saman trendin jatkuvan, koska jopa Jacques oli juuri päihittänyt hänet. No eihän siitä tule mitään, kun lähtee takki ja sepalus auki painamaan. Ihan lumierä se oli. Tmoin ja Cmoneyn kanssa meni vain siihen, että kokeneempina kertoilivat taktiikoita, ja antoivat minunkin voittaa muutaman pallon. Hokkanen tuli seuraavaksi vastaan. Taas ajattelin, että kun nuo tamperelaiset ovat niin tyhmiä, niin tämähän menee juuri opituilla taktiikoilla nopeasti voittoon. No ei mennyt. Viimeiset pari palloa oli pakko puristaa. Ei sinne, vaan nookeripöydän pusseihin jotta voitto tulisi. Vika peli oli täysin Dompparin näytöstä. Toivoin lähinnä että loppuisi, koska kilpikonnan kurkisteli jo uteliaana thaimaalaisessa ravintolassa nautitun khau phad ka praw:n jälkeen.
Nookeritaktiikoista sen verran, että aloittelijan vaikuttaa kannattavan luottaa siihen, että tähtää sinnepäin, mikä ensimmäisellä sekunnilla pöytään katsottaessa tuntuu oikealta. Jos rupee tähtäilemään ja turkulaisittain fundeeraamaan, niin vituiksihan se menee. Toinen on, että kun asiantuntijat tuntuivat mittailevan nookerikeppien suoruutta, niin että jos on itse tottunut pitämään tommiläntistä aina toisessa lahkeessa, niin ei silloin nookerissakaan kannata valita suoraa keppiä. Ei sellaisessa tosielämässäkään osuisi pimpelswageniin vallan.
Raportti jatkuu jossain vaiheessa.