Tku vs. Tre vs. Muu suomi kolmimaaottelu, lajeina snooker, pubivisailu ja karting!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Hyvän oloisia kysymyksiä. Ihan alkaa itkettämään, kun vertaa näitä visaliigan tarjontaan. Taidankin itkeä hetkisen.
Jeps. Ehdotan, että seuraavan off-seasonin visaliigan tekee burb kokonaisuudessaan!

Ei minustakaan ja hyvin huudeltu. Tuossa tapahtui jonkinmoinen moga. Asia korjaantunee seuraavissa kekkereissä, oli ne sitten Turussa, Tampereella tai Lahdessa.

Olen kuskonut.
Joo pistelasku kuskottu pahasti.. Mä ajattelin että kaikissa ois käytetty samaa 10-8-6-5-4-3-2-1 järjestelmää. Eikös se niin ollut puhe alunperinkin? Snookerissa olis vaan pitänyt katsoa keskinäisiä matseja ja pelikohtaisia pistemääriä järjestyksen oikein saamiseksi. Pubivisassa voittajalle ois tullut sijojen 1-2 pisteet, kakkoselle 3-4 jne.

burb

.
Kylläpä mun visaa nyt niin kehutaan. Hyvä jos kelpasi, ja kiitos kehuista, mutta tässähän jää mun kaikki muut upeat ominaisuuteni tyystin huomiotta, kuten se etten loista pimeässä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ens kerralla viimeiseksi lajiksi texas hold emiä ja panoksena siihen asti saadut pisteet.

Lunssila

Well-known member
Viimeiseksi lajiksi onnenpyörä. Pisteillä voi ostella vokaaleita.

Onanointi- ja rosvosektorit käytössä.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Jeps. Ehdotan, että seuraavan off-seasonin visaliigan tekee burb kokonaisuudessaan!

Joo pistelasku kuskottu pahasti.. Mä ajattelin että kaikissa ois käytetty samaa 10-8-6-5-4-3-2-1 järjestelmää. Eikös se niin ollut puhe alunperinkin? Snookerissa olis vaan pitänyt katsoa keskinäisiä matseja ja pelikohtaisia pistemääriä järjestyksen oikein saamiseksi. Pubivisassa voittajalle ois tullut sijojen 1-2 pisteet, kakkoselle 3-4 jne.
Kartingissa ja snookerissa käytettiinkin tuota järjestelmää, jossa tiimin molempien jäsenten keräämät henk. koht. pisteet laskettiin yhteen. Pubivisasta pisteitä jaettiin vain 10-8-6-5. Kuten sanottu, ensi kerralle pitää keksiä lajeja tasapuolisemmin kohteleva järjestelmä. Hyviä ehdotuksia onkin jo tullut.

Snookerissa järjestys meni matsivoittojen perusteella. Neljä pelaajaa päätyi kahteen voittoon, minkä jälkeen tie-breakina toimi muistaakseni näiden pelaajien keskinäisissä otteluissa tekemät pisteet.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jarkon ehdottama, voitot lasketaan tiimeille suoraan ja siitä tiimi järjestykseen ja pisteille, olisi toiminut Snookerssa vallan mainiosti.

Samoin kartingissa tiimeille ajat suoraan ja järjestykseen. Mutta kun yksin piti pistesäännöt väsätä, eikä kukaan kommentoinut mitään. :(

Nyt tuli tällainen osittain yksilökakka ja epämääräinen sikiö.

KOHTA KUSKO!

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mulla oli se 4 voittoa snookerissa eli olin sen osion 3. tmoin ja Dompparin jälkeen (pelit olivat tiukkoina pitkään Domppaa, Andya ja Alppua vastaan). Edelleen voisi katsoa kaikki järjestykseen kun nuo pelitulokset nähtävillä. Ja jos "samaa pisteskaalaa" haluaa ni ehkäpä visan voittajatiimille 10+8 (olikos tämä Tampereen tiimi sen radiokysymyksen vuoksi...), tokalle 6+5, kolmannelle 4+3 ja neljännelle tiimille 2+1 pistettä. Mutta ei kai niin vakavaa.

markoj

Custom User
Hieman toivoisin lisää pahan mielen kalabaliikkia.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tässä muutettuna Pubivisan pisteet niin, että voittajatiimi sai periaatteessa 1. ja 2. sijan pisteet jne, jolloin pisteytys samassa linjassa muiden lajien kanssa.

Koodi:
		Karting		Snooker		Pubivisa	Total
Cm + Lfb	12		10		18		40
Dom + Tmoi	12		18		3		33
Andy + Jack	11		5		7		23
Alb + OttoH	4		6		11		21

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
pojat käyneet palaveria..

Domppari: maksetaan vähän DW:lle, että se käy ajamassa sen superauton sellaiseen paikkaan että se menee sulle. Sit sun poikas vois mennä tulpaksi Andylle, ettei se saa kunnon aikaa. On kuitenki myöhässä.
tmoi: Joo sitte snookerissa me hakataan ne mennen tullen
Domppari: ehkä mä voisin varmistaa asian pitämällä Jacquesia pari tuntia Leevin lähellä, että sen astmakeuhkot täyttyy koirapölystä eikä sillä pysy maila kädessä..
tmoi: Sit vois vielä vähän viivyttää peliä ettei se ehdi osallistua pubivisaan. Ainoo selvinpäin.
Domppari: no mites toi cmoney? Vitun nopee kartissa, voittaa noi muut urpot snookerissa ja sit lfb tietää kaikki pubivisan vastaukset vaik ois miten kännissä?
tmoi: Kikkaile ne pisteet sillai, että pubivisasta saa vaan pikkupisteet. Sitten ei haittaa, että me ollaan siinä vaiheessa niin tukevasti humalassa, että ymmärretään paremmin Thyellan islantia kuin suomea.
Domppari: Joo helppo homma! Kyllä mä kuseksia osaan.. Vois Leevikin vähän kuseksia sohvalle..

Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Kisaraportti

Kartingissa olivat lähteneet ajamaan jo heti tasalta, vaikka soitin että tulen 15 minuuttia yli. Olin suunnilleen viittä yli perillä, mutta ekaan settiin sain ajokavereikseni jonkin perheen, joka hidasteli. Sain keltaisten aikana kerrankin puhtaan kierroksen, mutta ei sekään auttanut kun jouduin nostamaan + että vasta seuraavaksi nopein kierros laskettiin, siis keltaisten takia sekin. Toiseen settiin pääsin muiden kanssa, mutta silloin sain auton joka aliohjasi kuin Piipplan vaarin pässi. Mä olen sellainen kimiräikkönen, että jos ohjaus ei ole viimeisen päälle, niin sitten se on sitten kaiteisiin aivan rauhallisesti, ja homma on steikki. Sen huomaa jo Saabinkin kyljestä.

No, tamperelaiset voittivat ruokailun. Minä lähdin nyt sitten vetämään riskillä ja otin tulisimman annoksen. Hyvää oli, mutta en uskaltanut syödä ihan kaikkea koska jos joutuu tekemään sitten varikkostopin kesken nooker-pelin.

Snookerissa, en ollut koskaan pelannut, päihitin Albertin ihan tuosta noin vaan. Sitten oli lfb, ja kuvittelin saman trendin jatkuvan, koska jopa Jacques oli juuri päihittänyt hänet. No eihän siitä tule mitään, kun lähtee takki ja sepalus auki painamaan. Ihan lumierä se oli. Tmoin ja Cmoneyn kanssa meni vain siihen, että kokeneempina kertoilivat taktiikoita, ja antoivat minunkin voittaa muutaman pallon. Hokkanen tuli seuraavaksi vastaan. Taas ajattelin, että kun nuo tamperelaiset ovat niin tyhmiä, niin tämähän menee juuri opituilla taktiikoilla nopeasti voittoon. No ei mennyt. Viimeiset pari palloa oli pakko puristaa. Ei sinne, vaan nookeripöydän pusseihin jotta voitto tulisi. Vika peli oli täysin Dompparin näytöstä. Toivoin lähinnä että loppuisi, koska kilpikonnan kurkisteli jo uteliaana thaimaalaisessa ravintolassa nautitun khau phad ka praw:n jälkeen.

Nookeritaktiikoista sen verran, että aloittelijan vaikuttaa kannattavan luottaa siihen, että tähtää sinnepäin, mikä ensimmäisellä sekunnilla pöytään katsottaessa tuntuu oikealta. Jos rupee tähtäilemään ja turkulaisittain fundeeraamaan, niin vituiksihan se menee. Toinen on, että kun asiantuntijat tuntuivat mittailevan nookerikeppien suoruutta, niin että jos on itse tottunut pitämään tommiläntistä aina toisessa lahkeessa, niin ei silloin nookerissakaan kannata valita suoraa keppiä. Ei sellaisessa tosielämässäkään osuisi pimpelswageniin vallan.

Raportti jatkuu jossain vaiheessa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Moraalinen voittajajoukkue Cm + Lfb!
Kostoks juotin lfbeelle koffia niin, että nukahti nojatuoliin suloisesti. Oli siitä sitten valahtanu aamulla jättisäkkituoliin, mutta niska sillä on varmaan vieläkin kankee ja kääntyy vaan Loimaalle päin.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
pojat käyneet palaveria..

Domppari: maksetaan vähän DW:lle, että se käy ajamassa sen superauton sellaiseen paikkaan että se menee sulle. Sit sun poikas vois mennä tulpaksi Andylle, ettei se saa kunnon aikaa. On kuitenki myöhässä.
tmoi: Joo sitte snookerissa me hakataan ne mennen tullen
Domppari: ehkä mä voisin varmistaa asian pitämällä Jacquesia pari tuntia Leevin lähellä, että sen astmakeuhkot täyttyy koirapölystä eikä sillä pysy maila kädessä..
tmoi: Sit vois vielä vähän viivyttää peliä ettei se ehdi osallistua pubivisaan. Ainoo selvinpäin.
Domppari: no mites toi cmoney? Vitun nopee kartissa, voittaa noi muut urpot snookerissa ja sit lfb tietää kaikki pubivisan vastaukset vaik ois miten kännissä?
tmoi: Kikkaile ne pisteet sillai, että pubivisasta saa vaan pikkupisteet. Sitten ei haittaa, että me ollaan siinä vaiheessa niin tukevasti humalassa, että ymmärretään paremmin Thyellan islantia kuin suomea.
Domppari: Joo helppo homma! Kyllä mä kuseksia osaan.. Vois Leevikin vähän kuseksia sohvalle..
EI TUOTA SAANUT PALJASTAAA :frank:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Nookeritaktiikoista sen verran, että...
Tuossa muuten ei aiemmin ainoastaan kasi- ja ysipalloa lätkinyt tajunnutkaan, miten fataalit seuraukset virheellä, ts. pallosta ohi lyönnillä tai muulla tunaroinnilla on. Käytännössä mun kaikki ekat pelit ratkes aivan käsiin, kun en ottanut iisisti vaan kohelsin ohilyöntejä. Kahteen viimeiseen peliin sain juonesta kiinni ja tsemppasin mutta se oli jo liian myöhäistä.
Tota virhe-asiaa pitäis noviiseille jatkossa terottaa isolla punakynällä.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Kostoks juotin lfbeelle koffia niin, että nukahti nojatuoliin suloisesti. Oli siitä sitten valahtanu aamulla jättisäkkituoliin, mutta niska sillä on varmaan vieläkin kankee ja kääntyy vaan Loimaalle päin.
En muista juoneeni enää jatkoilla (mikä ei toki tarkoita etteikö niin olisi voinut hyvinkin käydä), mutta fiksumpi kaveri olisi tosiaan käsillä olleessa valintatilanteessa ottanut makuupaikan suoraan säkkituolista. Se olikin oikein mukava.