-edit-Hieno mies! :alppu:
Ja hyvä lomat :alppu:Hieno mies! :alppu:
No mutta Mehe...missäs sun pelisilmä on? :eek!: Kysehän on nuoresta, näpsäkästä naishenkilöstä.Ui jumalauta! Tuli luettua vähän enemmän hahmon tykitystä. Karmee luotto omaan ylivertaisuuteen yhdistettynä nuoruuden intoon ja kokemattomuuteen sekä totaaliseen pelisilmän puutteeseen luo melkosia monstereita. Hui peikko.
Ui jumalauta! Tuli luettua vähän enemmän hahmon tykitystä. Karmee luotto omaan ylivertaisuuteen yhdistettynä nuoruuden intoon ja kokemattomuuteen sekä totaaliseen pelisilmän puutteeseen luo melkosia monstereita. Hui peikko.
Ai se on nainen? Vitustako noita tietää. Tai no niin no.No mutta Mehe...missäs sun pelisilmä on? :eek!: Kysehän on nuoresta, näpsäkästä naishenkilöstä.
Että sellaista. Ja kylhän tuo vielä oppii....ja kellä tässä maailmassa ei olisi opeteltavaa. Häh...
Voi siis helvetin kuustoista. Miun aamukahviin on kyllä nyt kustu, kun erehdyin lukemaan..
Käy sitten Hyvinkäällä katsomassa poikain ja tyttöin kisaa lauantaina.No, itse asiassa nykymaailman menon tuntien ei ole 107% riittävä todiste tuokaan.
Tarvittais vähän enämpi.. ehm.. todistetta..
Ai säkin huomasit, että siellä oli Mark Webber ajelemassa noiden kanssa?Olen sanaton.
Onkohan muuten eka kerta?Olen sanaton.
Tulihan se sieltä. Liian rankkaa keskivertofoorumistille seurailla yhtäaikaa hajun suvaitsevaisuutta ja Timonfaijan sekoiluja.Ai se lähti jäähylle
Hyvä alku, sano..