Toinen Maailma

• Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Laita, AJ, joskus pelkkä tyhjä kansi, samat tyypit hurraa joka tapauksessa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
mut nyt varmaan teloitetaan, mutta en nauranut viimeisimmälle toiselle maailmalle. Olen varmaankin tulossa tosikoksi. :frown:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ei kai täällä vaan jotakuta harmita toisen täysin ansaitusti saama huomio samalla kun itse on moisesta jo pidempään jäännyt paitsi :rolleyes:

(ei ollut Jakkeukselle tämä)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tää toikki alkoi naurattamaan, siis kansikuvan lisäksi.... :D

Hip, hip hurray! :thumbup:

72

Well-known member
OoPee sanoi:
Ei kai täällä vaan jotakuta harmita toisen täysin ansaitusti saama huomio samalla kun itse on moisesta jo pidempään jäännyt paitsi :rolleyes:

(ei ollut Jakkeukselle tämä)
No jos tarkoitit mulle, niin tässä kerron jotain:

1. Useimmat Toiset Maailmat ovat aivan loistavia. Niin loistavia, että olen kerännyt niitä, ja liimannut kiinni mööttekirjaan. Selattiin sitä juuri viime viikolla. Hieman hätkähdytti 30.11. päivätty lööppi, oisko ollut vuodelta 2003.
Tuo äskeinen lööppi ei mielestäni yltänyt samaan tasoon, kuin useimmat aiemmat, ja mietin vaan, että oliko se muiden mielestä "todella loistava" ja taagii settii, vai onko niin vaan totuttu hehkuttamaan. Jos hehkutus on tottumuksesta, se johtaa tekijää harhaan. Mun mielestä vaan tällä kerralla ei ollut niin hyvä , kuin yleensä. That´s all.

2. Huomionhakuisuus. Jos et OoPee ole huomannut, olen vetäytynyt taka-alalle jos vertaa vaikka parin, kolmen vuoden takaiseen. Asiat ovat muuttuneet.

Toivottavasti AJ ei pahastunut kommentistani.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Ei toi viimeisin naurattanut, mutta ei se ehkä ollut perimmäinen tarkoituskaan. Peukut tulivat jostain muusta :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kyllä mua ainakin naurattaa niinkuin esmes miljardia muutakin fania....;)

ps. Niin ja toi, että se on täysin vastakkaisissa tunnelmissa kuin edellinen erikoispainos...:)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Tuo äskeinen lööppi ei mielestäni yltänyt samaan tasoon, kuin useimmat aiemmat, ja mietin vaan, että oliko se muiden mielestä "todella loistava" ja taagii settii, vai onko niin vaan totuttu hehkuttamaan. Jos hehkutus on tottumuksesta, se johtaa tekijää harhaan. Mun mielestä vaan tällä kerralla ei ollut niin hyvä , kuin yleensä. That´s all.
Siinä tapauksessa sulla on aika vittumaisen ikävä tapa ilmaista mielipiteesi, mutta kukin toki tavallaan. Pointsukka.

:rolleyes: