Jere1983
Well-known member
Kyltsi takasin ni alkaa mestaruuksia taas satelemaan!
Ei tahdo. osa kansasta, mutta ei kaikki!Kortteen Topi:
Kansa tahtoo Kyllösen!!!
Myös Nelosen moto-selostajat pärjäävät hyvin, vaikka se viimeinen rypistys tiukoissa tilanteissa ja taustojen valottaminen hiljaisina hetkinä onkin vähän vajavaista.Spam:
Mun mielestä MotoGP:n Eurosportin selostajat ovat onnistuneet hyvin. Molemmat tietää paljon tekniikasta (myös puhuvat siitä) yms. ja ovat ennen ajaneet kilpaa itsekin. Selostus muutenkin on ihan OK, ainakin parempi kuin Tuomisen.
Ehei! Kyllä selostus pitää olla! Ainakin meikäläistä vitutti, kun yhteys tänä aamuna katosi!holvius:
Optimi olisi, että tulisi edes vaihtoehto jossa ei tarvitsi kuulla kenenkään ääntä. Pelkkä moottorin ja muu hälinä riittäisi minulle aivan mainiosti.
Nuo nelosen moto selostajat on ihan asiantuntevaa sakkia! Se vähä mitä olen kuunnellut, mutta ovat kyllä äärinmäisen tylsiä tyyppejä.Renne:
Myös Nelosen moto-selostajat pärjäävät hyvin, vaikka se viimeinen rypistys tiukoissa tilanteissa ja taustojen valottaminen hiljaisina hetkinä onkin vähän vajavaista.Spam:
Mun mielestä MotoGP:n Eurosportin selostajat ovat onnistuneet hyvin. Molemmat tietää paljon tekniikasta (myös puhuvat siitä) yms. ja ovat ennen ajaneet kilpaa itsekin. Selostus muutenkin on ihan OK, ainakin parempi kuin Tuomisen.
Pääasia että Tuominen lopettaa, jos tieto paikkansa pitää. Kaikkea hyvää perheen parissa. Ainekset hyvään selostamiseen löytyvät, mutta se liika vauhkoilu ja hosuminen ei koskaan rauhoittunut.
Ja tilalle...? Kyltsi käy mulle, mieheltä löytyy ammattitaitoa ja parempaa rytmitajua. Ja se pieni itseironia ja oman egon kurissa pitäminen toimii. Todennäköisesti parhaan vaihtoehdon saisi jostain tuntemattomasta suurudesta, mutta milläs vakuutut sellaisen kyvyistä. Heti ei voi kuitenkaan taas selostajaa vaihtaa, jo hommaan sisään pääseminen ja kontaktien luominen vie aikaa.
Ei kyllä ole terävyys Tomin parhaita puolia! Aika pihalla joka kisassa!Valde:
Täytyy Tuomisen puolustukseksi sanoa, että Kyllöseen verrattuna hän on terävä kuin partaveitsi.
Tuo on kyllösen paras puoli ehkä, muttei suinkaan ainoa<strong>Kyllösen ainoa hyvä puoli taitaa olla juhlatunnelman luominen.
Väärin. Vuosi sitten oli jossain viikkolehdessä (taisi olla Seiska) kysely, jossa kysyttiin, että halutaanko Matti Kyllönen takaisin maikkarille F1-kisoja selostamaan. Vastauksia tuli jotain yli 5000 ja reilusti yli 90% halusi Matin takaisin. Tulos kertoo hyvin Matin suosiosta Suomessa selostajana. Ne, jotka Mattia vihaavat ovat melkoisessa vähemmistössä.Ma:
Jotkut haluavat ehkä kyllösen mutta ei todellakaan suurinosa kansasta. Vittu sehän selosti paskemmin kuin Tuominen niissä CART-lähetyksissä, huuti niin vitusti vaikka mitään ei tapahtunut.
Heh, Sasha on kyl lupsakka kaveri, mutta ei kyllä kieltämättä sopisi selostajaksi! Myöskin Pulkkisen selostus varikolta oli aika tasapaksuaArchtur:
Sasha yuck ja viela kerran yuck Ukko sopii ihan hyvin sinne studioon kertomaan maikkarin viimeisimmista kuningas pelista kuinka kannykalla voi pelata jotain kimi-kimi pelia ja sitten kertomaan veikkauksen kertoimet !!!