PePe:
"Kun Jacques ei mennyt Cart-sarjaan niin se kysyi multa olenko mä kiinnostunut, mä haluan vielä voittaa kisoja joten suostuin".
"F1:sistä on tullut yliteknisiä ja mä haluan että ajotaidot tulee näkyviin". (Salo sanoi cart-autosta muutama vuosi sitten että ne ovat F3000-autojen tasolla).
Anderssonin ruotsalaisuudella on tuskin mitään tekemistä asian kanssa, paitsi jos Toyota palkkaa toiseksi kuskiksi Kenny Bräckin tai sen kolmetonnisissa ajavan ruotsalaisen(testikuljettajaksi?).
Tuo on kyllä totta että Salolla ei ole niin montaa vuotta jäljellä että kannattaisi ajaa kilpailukyvyttömällä autolla. Amerikan formuloissa menestys on enemmänkin kuskista kiinni.
En kyllä usko että Salo Forsythelle menisi, ennemminkin Greenille joka tuossa vuosia sitten ilmeisestikkin epävirallisesti paikkaa tarjosi. Nyt siellä olisi tilaa kun Tracy ja varmaan Franchittikin lähtee.
Tuo tieto muistaakseni samasta kolummista kuin CART/F3000 lausuntokin.
Toisaalta...ei Salo CART sarjaan mene jos jatkaa Toyotan leivissä, IRL ennemminkin.
Ja kyllä Salo niitä IndyCart sarjoja arvostaa. Tuossa lueskelin vanhaa vuoden 1994 Vauhdin Maailmaa jossa Salo sanoi että fykköset ovat liian kalliita ja hän aikoo etsiä paikkaa Indycarista.
muuten: ehkä Ove palkkaa ton Matias Ekströmin joka DTMssä varsin kovastikkin hurjastelee.