Mikkolahan ei ollut varsinaisesti lopettanut, ajoi 1993 Portugalinkin vielä tuurauskeikkana Subarulla. 1992 toki meni Mazdan vetäytymisen takia vihkoon, mutta muistaakseni tekivät vielä kehitystyötä sen vuoden, olisiko se auto näyttäytynyt Mänttä 200 -ajossa? Kankkusellakin on sen verran kaikenlaista ajohommaa koko ajan ollut, että tuskin tatsi mihinkään ehti hävitä.
Ei Hannu ollut vielä ajohommia lopettanut kun Celicaa ajoi Jyskälässä. Juha veteli rutiinilla Focuksella vanhasta muistista sijalle 8.
Noita entisaikojen mestareita yhdisti poikkeuksetta kyky viedä autoa äärirajoilla todella kovaa. Eräs rallikartturi totesi Alenin kyydissä Petäjäveden suunnan testissä istuttuaan liittyen Markun juhlakisaan, että se taito oli uskomatonta miten autoa ajettiin ensimetristä testissä välittömästi äärirajoilla.
Mitä tulee TGR:n kuljettajaspekulaatioihin, niin Lapin jatkaminen tallissa olisi ilman muuta paras vaihtoehto..manageri Veiby eittämättä toki kilpailuttaa nyt Toyotaa & Citikkaa ja sinne tehdään pahvi josta luvataan paras liksa & testiohjelma.
Eipä noita varteenoteetavia kuljetttajia kolmanteen autoon lopulta kovin montaa ole. Jonkun Meeken voi unohtaa kättelyssä. Naapurinpoika Rovis jr. on vielä hitusen liian nuori ja kokematon, Sunisen ei kannata lähteä Fordilta yhtään mihinkään jos ja kun näyttää vahvasti siltä että ykköstykki Ogier tarttuu Citroenin täkyyn..Tidemand olisi sellainen kortti jonka voisi tuolla kokemuksella WRC:ssä katsoa ja miksikäs ei huhuttu Huttunenkin jos Hyundai suostuu junioristaan luopumaan..painetta Hyundaille, joka voisi antaa Jarille ensikaudella muutaman kisan täysiverisellä WRC:llä..
Japanilaisten unelma on nähdä japanilainen (Katsuta) Toyotalla, mutta rehellisesti korkeintaan pari kisaa kokeiluluonteisesti ehkä ensikaudella neljännessä WRC -autossa. Jokatapauksessa näkisin, että mieluiten suomalainen kehittyvä nuori kuljettaja tuohon kolmanteen autoon jos Lappi sortuu ranskalaisten houkutuksiin.