Toyota Gazoo Racing

Don Vito

Sekakäyttäjä
Sijainti
Event horizon
Yleensä kuski. Toki tallin maksama palkka kuskille pitää sisällään sen kartturinkin palkan mutta kuski sitten maksaa osuuden eteenpäin...
Tätä faktaa vasten Sunisen ratkaisu vaihtaa kartanlukijaa on aivan ymmärrettävä. Lehtinen haluaa täyden ja käyvän palkan palveluksistaan ja jos Suninen on vain osa-aikaistöissä M-Sportilla, niin yhtälö on aika hankala toteuttaa. Voisin kuvitella, että ensi kaudella Suninen pestaa kartturin kisakohtaisesti sen mukaan kuka sattuu olemaan saatavilla ja halukas lähtemään keikkahommiin.

AnttiL

Absolutely incredible
Varmaan asiaan vaikutti myös, että Lehtiselle tarjottiin paikkaa Toyotalta. Vaikea kieltäytyä vakihommista kun on asuntolaina maksettavana ja perhe elätettävänä :)

JLunen

Well-known member
Tuore pomo Jari-Matti Latvala esitti erityisen pyynnön tallille – "On ainakin sitten vähän fiiliksessä mukana"
"Sen verran olen pyytänyt, että nuotitukseen haluan ainakin mennä mukaan. "
Kohta se varmaan asennuttaa kolmikosta jonkun Variksen takapenkille jakkaran itselleen, että pääsee mukaan kisassakin... 😅
Joo, hieman huvitti itseäkin tämä. Mutta jos homma lähtee toimimaan, niin eipä siihen ole sitten sanomista.

Toivottavasti JM nyt on motivoitunut kyseiseen tehtävään riittävästi, tulee vaan mieleen nuo vuodet kun mestaruus karkasi alkukaudesta, niin monesti loppuvuodesta oli moti hukassa. Toki jos tiimi ja kuskit kamppailevat mestaruudesta, niin luulisi tuon pitävän mielenkiintoa yllä, vaikka itse ei varsinaista ajamista hoidakaan.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Mun uutiskynnyksen yli nousee Microsoftin puuttuminen tarravalikoimasta?
Saman huomasin tuossa teaserkuvassa. Joku vitsiniekka saattaisi sanoa nyt kommentin siitä miten Yariksen ei pitäisi hyytyä kesken pätkän kun Microsoft puuttuu.

Ois kyllä tyylikästä jos TGR:n kalusto ja/tai mainostarrat olisi sävyltään pelkästään punavalkoisesta väristä koostuvia. Vrt. esim Subaruun jolla oli päävärinä sinikeltainen.

mjs

Long easy right sumppuun
Ensivilkaisulla = melkoista sekametelisoppaa väritys.

Sivulta ihan ok: