No nyt on Toyota antanut omat mietteensä kanttikiven ylitykseen liittyvästä mahdollisesta ongelmasta. Toivovat vain että auto olisi parempi.
__________________________
Uutinen MTV3:lta:
Formula ykkösten seuraavan osakilpailun San Marinon GP:n näyttämö Imolan rata on perinteisesti ollut Toyota-tallille vaikea paikka. Tallin historian paras sijoitus sieltä on Olivier Panisin vuoden 2003 yhdeksäs sija.
- Imola ei ole historiallisesti ollut Toyotalle iloinen rata. Aikaisempina vuosina autollemme on aiheutunut ongelmia kanttikiveyksien ylitse ajamisesta, joka on Imolassa olennainen osa nopean kierroksen tekemistä, Toyotalle tällä kaudella kaksi kakkossijaa ajanut Jarno Trulli mietti MM-sarjan seuraavan osakilpailun asetelmia.
Toyota on kuitenkin ottanut tämänvuotisen TF105-autonsa kanssa niin paljon edistysaskelia, että tallin piirissä toivotaan myös kanttikivien ylitysongelman helpottaneen.
- Tekninen johtajamme Mike Gascoyne on sanonut, että runsas määrä ongelmia ratkeaa kunnollisen aerodynamiikkapaketin myötä. Sillä osa-alueella olemme selvästikin edistyneet. San Marinon GP-kisaan saamme uusia aerodynamiikkaosia, joiden toivon tuovan meille lisää menestystä tulevista Euroopan osakilpailuista, Trulli jatkoi.
_________________________________
Eli eivät itsekään tiedä varmuudella että miten auto menee kanttien yli, se selviää aikanaan.